Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zarządzanie projektami dla inżynierów

Zarządzanie projektami dla inżynierów

59.00zł
52.51zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny 29.90zł 25.42zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny

Tytuł: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-83-7561-113-7
Ilość stron: 100
Data wydania: 05/2011
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 29.90zł 25.42zł


Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:
• reklamę
• internet
• Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Tytuł książki: "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny"
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Rozmowy Wolność jest wszystkim a miłość to cała reszta
Rozmowy Wolność jest wszystkim a miłość to cała reszta
Richard Bandler, Owen Fitzpatrick
Sensus
Warszawa na starych pocztówkach
Warszawa na starych pocztówkach
Jerzy S. Majewski
Agora
Francuzki nie potrzebują liftingu Sekrety piękna i radości życia w każdym wieku
Francuzki nie potrzebują liftingu Sekrety piękna i radości życia w każdym wieku
Mireille Guiliano
ZNAK
Gang różowego sari
Gang różowego sari
Amana Fontanella-Khan
Wielka Litera
Sekrety włoskiej kuchni
Sekrety włoskiej kuchni
Elena Kostiukovitch
Albatros
Powrót do wartości
Powrót do wartości
Jan Galarowicz
Petrus
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Matematyka
Konkursy matematyczne dla gimnazjum

Konkursy matematyczne dla gimnazjum

19.50zł
16.58zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft