Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Reklama zewnętrzna w procesie inwestycyjnym 59.00zł
Reklama zewnętrzna w procesie inwestycyjnym

Tytuł: Reklama zewnętrzna w procesie inwestycyjnym
Autor: Agnieszka Suławko-Karetko, Roberto R. Romański
ISBN: 978-83-255-1677-2
Ilość stron: 240
Data wydania: 08/2010
Format: 14.0x22.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 59.00zł


Jednym z głównych celów przyświecających niniejszej publikacji jest próba wykazania, że reklama zewnętrzna ma nie tylko wymiar czysto ekonomiczny czy społeczny, ale ściśle powiązana jest z zjawiskami zachodzącymi w procesach inwestycyjnych.

Takie ujęcie tematu ma pomóc w zmianie powszechnych opinii, że zagadnienia związane z reklamą, w tym także tą zewnętrzną, należy badać i opisywać stosując tylko instrumenty i narzędzia marketingowe.

Autorzy w szczegółowy sposób przedstawiają takie zagadnienia jak: definicja reklamy, rys historyczny reklamy i jej form, prawo reklamy zewnętrznej, stosunek reklamy zewnętrznej do regulacji Prawa budowlanego, przepisów o drogach i ruchu drogowym, przepisów o ochronie zabytków, przepisów o ochronie przyrody oraz przepisów o planowaniu przestrzennym, a także zagadnienia proceduralne.

Rozdziały:

Wokół pojęcia reklamy  1
1. Definicje legalne reklamy   10
2. Inne definicje reklamy  12
3. Reklama zewnętrzna  13
4. Cele i funkcje reklamy zewnętrznej  21
5. Cechy reklamy zewnętrznej  25

Rys historyczny reklamy i jej form   27
1. Geneza reklamy i ewolucja w kierunku reklamy zewnętrznej  27
2. Najnowsza historia reklamy w Polsce   39
3. Typologia współczesnych postaci reklamy zewnętrznej   45

Prawo reklamy zewnętrznej – zagadnienia ogólne  51
1. Pojęcie źródeł prawa reklamy zewnętrznej   51
2. Systematyka źródeł prawa reklamy zewnętrznej  52
3. Konstytucyjne podstawy prawa reklamy zewnętrznej  53
4. Umowy międzynarodowe   57
5. Prawo wspólnotowe  59
6. Reklama zewnętrzna w aktach normatywnych rangi ustawy na przykładzie Prawa budowlanego i ustawy o drogach publicznych   60
7. Rozporządzenia  62
8. Akty prawa miejscowego  64
9. Wewnętrzne źródła prawa reklamy zewnętrznej  66

Materialne prawo reklamy zewnętrznej  67
1. Reklama zewnętrzna w regulacji Prawa budowlanego – zakres stosowania ustawy  67
2. Podstawowe pojęcia  69
2.1. Obiekt budowlany   70
2.2. Budynek  70
2.3. Budowla   70
2.4. Obiekt małej architektury   71
2.5. Tymczasowy obiekt budowlany   72
2.6. Roboty budowlane   72
2.7. Urządzenia budowlane  73
2.8. Inne definicje   73
3. Główne postacie reklamy zewnętrznej w siatce pojęciowej Prawa budowlanego   74
3.1. Szyldy  74
3.2. Citylight’y  76
3.3. Bilbordy   79
3.4. Budynek jako reklama   81
3.5. Reklama wielkoformatowa  82
3.6. Murale   84
4. Reklama poza regulacją norm Prawa budowlanego   85
4.1. Plakaty i afisze   85
4.2. Meble uliczne  86
5. Reklama tranzytowa (mobilna)  87
6. Szczegółowe unormowania techniczne reklamy zewnętrznej  89
6.1. Prowadzenie robót remontowych  89
6.2. Parametry świetlne  89
6.3. Dostęp do światła dziennego   90

Reklama w świetle przepisów o drogach i ruchu drogowym   95
1. Kluczowe pojęcia  95
1.1. Droga i droga publiczna  96
1.2. Pas drogowy  97
2. Regulacje w zakresie lokalizowania reklam  97
2.1. Pole widoczności   98
2.2. Skrajnia drogi  99
2.3. Położenie i odległość od jezdni   100
2.4. Trasa europejska  101
2.5. Znaki drogowe  102
2.6. Podział dróg publicznych na kategorie  103
2.7. Zarządcy dróg  104
2.7.1. Drogi krajowe  104
2.7.2. Drogi wojewódzkie  105
2.7.3. Drogi powiatowe  106
2.7.4. Drogi gminne   106
2.8. Opłaty   106
2.9. Naliczanie opłat   107

Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie zabytków   109
1. Podstawowe pojęcia  111
2. Formy ochrony zabytków   112
3. Wpis do rejestru zabytków   113
4. Utworzenie parku kulturowego  113
5. Opieka nad zabytkiem   114

Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie przyrody  117
1. Formy ochrony przyrody – podstawowe pojęcia   117
1.1. Park narodowy  117
1.2. Rezerwat   118
1.3. Pomniki przyrody  118
1.4. Stanowiska dokumentacyjne  118
1.5. Użytki ekologiczne  119
1.6. Zespół przyrodniczo-krajobrazowy   119
1.7. Obszar chronionego krajobrazu   119
2. Formy ochrony przyrody a reklama zewnętrzna   120

Reklama w świetle przepisów o planowaniu przestrzennym   121
1. Plan miejscowy i jego znaczenie dla reklamy  122

Zagadnienia proceduralne   125

Pozwolenie na budowę, zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych a reklama zewnętrzna  127
1. Organy administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego   128
2. Instytucja pozwolenia na budowę – podstawowe pojęcia   130
3. Podstawy złożenia wniosku o pozwolenie na budowę  131
4. Wniosek o pozwolenie na budowę   131
5. Instytucja zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych  133
6. Podstawy zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w kontekście reklamy zewnętrznej   134
7. Wymogi, jakie musi spełniać zgłoszenie   136
8. Wniesienie sprzeciwu, nałożenie obowiązku uzyskania pozwolenia – podstawy i następstwa   137

Ochrona zabytków a reklama – zagadnienia proceduralne  139

Ochrona przyrody a reklama – zagadnienia proceduralne   143

Zezwolenie na umieszczanie reklam w obszarze pasa drogowego   145
1. Zasady lokalizowania i umieszczania reklamy w obszarze pasa drogowego. 145
2. Etapy  147

Pozostałe uwarunkowania prawne reklamy zewnętrznej  153
Niektóre cywilno-prawne uwarunkowania reklamy zewnętrznej  155
Prawo wyborcze   157

Przepisy karne   161
1. Kodeks wykroczeń  161
2. Wykroczenia w przepisach wyborczych  163
3. Przepisy karne w prawie wyborczym  163
4. Wykroczenia pozakodeksowe  165
5. Ustawa – Prawo budowlane  167
Zakończenie   169

Aneks  171
1. Kodeks postępowania w dziedzinie reklamy zewnętrznej  171
2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg, których zarządcą jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad   177
3. Uchwała Nr 81/2004 Sejmiku Województwa Mazowieckiego  180
4. Uchwała Nr XIV/82/2004 Rady Powiatu Warszawskiego Zachodniego   183
5. Uchwała Nr XLI/262/05 Rady Miejskiej w Tarczynie   186
6. Uchwała Nr XI/315/2007 Rady Miasta Stołecznego Warszawy  188
7. Wniosek o pozwolenie na budowę/rozbiórkę   195
8. Zgłoszenie zamiaru budowy   196
9. Wniosek do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wydanie zaleceń konserwatroskich  198
10. Wniosek o wydanie pozwolenia  199
11. Wniosek o uzgodnienie lokalizacji reklamy   201
12. Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego  203
Krajowe orzecznictwo w zakresie prawa szczególnego  205

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ostatnie dni Prymasa Tysiąclecia
Ostatnie dni Prymasa Tysiąclecia
Piasecki Bronisław
M
Czas i ortodoksja Hermeneutyka teologii w świetle Prawdy i metody Hansa-Georga Gadamera
Czas i ortodoksja Hermeneutyka teologii w świetle Prawdy i metody Hansa-Georga Gadamera
Feliga Piotr
WUMK
Między Sowietami a Niemcami
Między Sowietami a Niemcami
Jacek Gzella
WUMK
Jak błądzić skutecznie Prof. Zbigniew Mikołejko w rozmowie z Dorotą Kowalską
Jak błądzić skutecznie Prof. Zbigniew Mikołejko w rozmowie z Dorotą Kowalską
Dorota Kowalska
Agora
Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej Jak znani i sławni chronią swoje prawa
Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej Jak znani i sławni chronią swoje prawa
Katarzyna Grzybczyk
Wolters Kluwer
Żywienie człowieka Tom 3 Żywienie człowieka a zdrowie publiczne
Żywienie człowieka Tom 3 Żywienie człowieka a zdrowie publiczne
Jan Gawęcki, Wojciech Roszkowski
PWN
 Koszyk
1 x BMW serii 3 (typu E46)
1 x Angular w akcji
1 x Terapia zajęciowa osób z niepełnosprawnością intelektualną
210.37zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Energetyka
Podstawy przemian energetycznych Wydanie 4

Podstawy przemian energetycznych Wydanie 4

34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft