Tytuł: | Relacje z mediami | | Autor: | Irv Schenkler, Tony Herrling | | ISBN: | 978-83-7601-517-0 | | Ilość stron: | 152 | | Data wydania: | 2009 | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich sukcesów bądź porażek.
Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne wskazówki dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami - zarówno podczas kryzysu, jak i w czasie prosperity.
Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media, a więc między innymi: • co stanowi motywację dla prasy, • dlaczego dziennikarze zajmują się określonymi rodzajami wydarzeń, • w jakim celu dziennikarze zadają poszczególne pytania, • w jaki sposób media decydują o wyborze materiału.
Rozdziały:
ROZDZIAŁ I.Wytyczanie kursu: przygotowanie strategii medialnej 1. Zrozumienie ogólnych zasad funkcjonowania mediów 2. Analiza kanałów dostępu do mediów
ROZDZIAŁ II.Zarzucanie haczyka: rozwijanie aktywnych relacji z mediami 1. Opracowywanie informacji interesujących dla mediów 2. Poznawanie wpływowych dziennikarzy 3. Efektywne wykorzystanie środków przekazu 4. Angażowanie profesjonalistów z branży medialnej
ROZDZIAŁ III.Połów: gdy media wzywają 1. Przygotowania do wywiadów w mediach 2. Przeprowadzenie wywiadu
ROZDZIAŁ IV.Liczenie zdobyczy: relacje z mediami finansowymi 1. Bieżące informacje finansowe 2. Wydarzenie transformacyjne
ROZDZIAŁ V.Uszczelnianie statku: relacje z mediami w czasie kryzysu 1. Zrozumienie mediów w sytuacjach kryzysowych 2. Wybór strategii reagowania 3. Opracowanie taktyki w relacjach z mediami
|