Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku 37.00zł 26.27zł
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Tytuł: (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Autor: Jacek Pogorzelski
ISBN: 978-83-246-2630-4
Ilość stron: 184
Data wydania: 02/2010
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę — traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.

Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę — nowy przedmiot rynkowego pożądania — i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.

Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:
  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.

Rozdziały:

O autorze (5)
Wstęp (7)

Fałszywe założenia (11)
Do odważnych świat należy (21)
Tworzenie, a nie dostosowywanie (31)
Uwaga na badania (39)
Za dużo analityki, za mało pomysłów (49)
Bądź autentyczny (55)
...żeby się wyróżnić (63)
Żywa marka (73)
Komunikat, który komunikuje (83)
Zarządzanie narzędziami czy doświadczeniem klienta? (91)
Budowanie relacji z odbiorcami (103)
Pułapka jednostronnego spojrzenia (111)
Problematyczne marki międzynarodowe (121)
Dokąd idziemy? (129)
Inspirujące przykłady (135)
Wywiady z autorytetami ze świata marki (149)
Literatura (175)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku"
Autor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań 151 błyskotliwych rozwiązań
Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań 151 błyskotliwych rozwiązań
Robert E. Dittmer, Stephanie McFarland
Onepress
Pedagogika a paradygmat nieświadomości
Pedagogika a paradygmat nieświadomości
Tomasz Olchanowski
Eneteia
Psychologia lekarska w leczeniu chorych somatycznie
Psychologia lekarska w leczeniu chorych somatycznie
Bętkowska Barbara Korpała, Krzysztof Józef Gierowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
MOTO RETRO Statki Okręty Żaglowce
MOTO RETRO Statki Okręty Żaglowce
Jan Łoziński
Bosz
Atlas odkrywców dla niepoprawnie ciekawych świata
Atlas odkrywców dla niepoprawnie ciekawych świata
Wilkowiecki Piotr
Insignis
Ewolucja świata według nauki duchowej
Ewolucja świata według nauki duchowej
Rudolf Steiner
GENESIS
 Koszyk
1 x Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
1 x Polskie akweny i wodospady
1 x Algorytmy analizy skupień
1 x Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania
1 x Sarkofag Władysława II Jagiełły i Donatello
1 x Mikrokontrolery z rdzeniem ARM9 w przykładach
1 x Architektura Przewodnik po stylach
1 x Vege kociołkowanie Sprawdzone przepisy
1 x Ubezpieczenia non-life
491.35zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka Daj się uwieść!

Fizyka Daj się uwieść!

39.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN