Tytuł: | Reżyseria filmu reklamowego | | Autor: | Katarzyna Dragowić | | ISBN: | 978-83-931211-3-7 | | Ilość stron: | 606 | | Data wydania: | 10/2012 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wojciech Marzec | |
| Cena: | 79.00zł | |
Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY!
Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych… twórców reklam! Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o „ludzi reklamy”, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu. Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego.
Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie. Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres...
|