Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw 29.90zł
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw

Tytuł: Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw
Autor: Jakub Porzycki, Urszula Łukasik
ISBN: 978-83-283-1395-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 09/2015
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 29.90zł


Własna gra komputerowa? To musi się udać!

  • Podstawowe polecenia
  • Proste problemy programistyczne i własne bloczki
  • Twoja pierwsza gra komputerowa ze Scratchem
Jeśli sięgasz po tę książkę, na pewno uwielbiasz gry komputerowe i zastanawiasz się, jak samodzielnie stworzyć własną. Albo masz już gotowy pomysł i szukasz sposobów na jego realizację. Ta książka będzie dla Ciebie idealnym przewodnikiem na start. Od czego zacząć i jak nauczyć się programowania, które pozwoli Ci stworzyć swój własny mikroświat w komputerze?

Scratch bez tajemnic zawiera kilkanaście projektów prostych gier napisanych w języku Scratch, stworzonym specjalnie do nauki programowania. Zabawne i intrygujące zadania, które Cię tu czekają, będą nie tylko świetną rozrywką, lecz także wstępem do samodzielnego pisania gier. Zobacz, jak przygotować kosmiczną bitwę, zaprojektować zmasowany atak bakterii i stworzyć swoją własną platformówkę. Baw się tymi przykładami, rozbudowuj je i zmieniaj według własnych pomysłów. Programowanie nie jest tak trudne, jak Ci się wydaje!
  • Projekt akwarium
  • Znikający duszek i okrutna matematyka
  • Pogrywamy sobie w kotka i myszkę
  • Przygody w kosmosie i kosmiczna bitwa
  • Żuczek na autostradzie i arkanoid
  • Twoje własne bloczki
  • Inwazja bakterii
  • Rysowanie jest proste
  • Platformówki
  • Wąż
  • Turniej łuczniczy
  • Niech zabrzmią działa

Rozdziały:

Wstęp (7)
CZĘŚĆ 01. NA CZYM POLEGA PROGRAMOWANIE (11)
Rozdział 1. Projekt akwarium (12)
  • Początek przygody (12)
  • Duszki (13)
  • Ruch duszków (14)
  • Naucz rybę pływać (14)
  • Jedną ręką stwórz akwarium (15)
  • Tam i z powrotem (16)
  • Łączenie programu w całość (16)
  • Ośmiornica wchodzi do gry (18)
  • Może jeszcze rozgwiazda? (19)
  • Pływając wśród ryb (19)
Rozdział 2. Znikający duszek i okrutna matematyka (22)
  • Czym jest zmienna? (22)
  • Naucz duszka matematyki (23)
  • Pojawia się duszek (24)
  • Układ współrzędnych (24)
  • Co zrobić, aby duszek zniknął? (27)
  • Licznik punktów (28)
  • Instrukcja dla gracza (28)
  • Co zrobić, aby gra zawsze zaczynała się tak samo? (29)
Rozdział 3. Pogrywamy sobie w kotka i myszkę (30)
  • Instrukcje warunkowe (30)
  • Pętle (31)
  • Zabawa w kotka i myszkę - założenia gry (32)
  • Mysz harcuje (33)
  • Biegające koty (33)
  • Mysz dostaje drugie życie (34)
  • Wprowadź poprawki (35)
  • Nietoperz płata figle (36)
Rozdział 4. Przygody w kosmosie (39)
  • Klony (39)
  • Lataj (40)
  • Sklonuj pociski (41)
  • Nadlatują asteroidy (43)
  • Licznik punktów (44)
Rozdział 5. Kosmiczna bitwa (46)
  • Komunikaty (46)
  • Potężny wróg (47)
  • Amunicja wroga (47)
  • Wysłanie komunikatu pojaw się (48)
  • Odbiór komunikatu pojaw się (49)
  • Zestrzelenie przeciwnika (49)
  • Salwa przeciwnika (51)
  • Eksplozje i wybuchy - czyli tworzymy animację (52)
CZĘŚĆ 02. JAK SAMODZIELNIE ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY (55)
Rozdział 6. Żuczek na autostradzie (56)
  • Ruch żuczka (56)
  • Pierwszy pas ruchu (57)
  • Kolejne pasy ruchu (58)
  • Warunki zwycięstwa i przegranej (59)
  • Czas się kończy (60)
Rozdział 7. Arkanoid (62)
  • Arkanoid - czyli co? (62)
  • Belka (63)
  • Piłka (63)
  • Odbicie piłki od paletki - wersja zaawansowana (64)
  • Bloki (65)
  • Kolizja piłki i bloku (66)
  • Zwycięstwo i przegrana (67)
Rozdział 8. Twoje własne bloczki (68)
  • Po co Ci definiowanie bloczków? (68)
  • Tworzenie własnych bloczków (69)
  • Bloczki z parametrami (70)
  • Tworzenie bloczków, ćwiczenie 1. - baletnica (71)
  • Tworzenie bloczków, ćwiczenie 2. - inwazja baletnic (71)
Rozdział 9. Inwazja bakterii (74)
  • Inwazja bakterii - pomysł na grę (74)
  • Podążanie za kursorem (74)
  • Strzelanie (75)
  • Pojawiają się bakterie (76)
  • Bakterie nacierają (77)
  • Bakterie znikają (78)
Rozdział 10. Rysowanie jest proste (80)
  • Kwadrat (80)
  • Jak porusza się duszek? (81)
  • Jak narysować kwiatek? (81)
  • Wiele kwadratów (82)
  • Kolorowe kółko (83)
  • Zabawa półkolami (83)
  • W labiryncie (84)
  • N-kąt foremny (85)
CZĘŚĆ 03. JAK STWORZYĆ WYMARZONĄ GRĘ (87)
Rozdział 11. Platformówka (88)
  • Metoda działania (88)
  • Skok - wersja najprostsza (89)
  • Skok - poprawiony warunek wykonania skoku (89)
  • Ruch w bok (90)
  • Ruch w bok - poprawki (91)
  • Ruch w bok - inne podejście (91)
  • Skok - odbicia od platform (92)
  • Platformy (92)
  • Kolizja ze spodem platformy (93)
Rozdział 12. Zupełnie inna platformówka (95)
  • Dwa rodzaje zmiennych (95)
  • Przesuwające się tło - zasada działania (96)
  • Przesuwające się tło (97)
  • Skok (99)
Rozdział 13. Wąż (100)
  • Listy - sposób na wiele danych (100)
  • Tworzenie list (101)
  • Listy - nowe bloczki (102)
  • Stemplowanie (103)
  • Ruch węża (103)
  • Zostaw ślad (104)
  • Popraw ruch (105)
  • Skracanie węża (105)
  • Karmienie węża (107)
Rozdział 14. Turniej łuczniczy (109)
  • Założenia gry (109)
  • Obliczanie odległości pomiędzy punktami (109)
  • Przygotowania (111)
  • Proste sterowanie celownikiem (111)
  • Strzał (112)
  • Liczenie punktów (113)
  • Utrudnij sobie strzelanie (114)
  • Drgania celownika (115)
  • Obliczanie różnicy pozycji i zapisywanie jej w liście (115)
  • Obliczanie średniej (116)
Rozdział 15. Niech zabrzmią działa (118)
  • Jak leci kula armatnia? (118)
  • Przygotowania (119)
  • Ruch kuli (120)
  • Sterowanie armatą (121)
  • Niech zabrzmią działa (122)
  • Parametry wystrzału (123)
Do zobaczenia (126)
Skorowidz (127)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Trening językowy dla seniorów i nie tylko
Trening językowy dla seniorów i nie tylko
Paulina Mechło
Sensus
Podmiejskim do Indian Reportaże z Meksyku
Podmiejskim do Indian Reportaże z Meksyku
Piotr Michalik
Czarna Owca
Księga zagadek Zabawa dla rodziny Pytania i odpowiedzi
Księga zagadek Zabawa dla rodziny Pytania i odpowiedzi
praca zbiorowa
SBM
Śmiertelne żądło Berii
Śmiertelne żądło Berii
Jelena Prudnikowa
Bellona
Fryderyk Chopin Geniusz muzyczny z płytą CD
Fryderyk Chopin Geniusz muzyczny z płytą CD
Bogusław Kaczyński
Debit
Samochód terenowy HMMWV Hummer Typy Broni i Uzbrojenia nr 209
Samochód terenowy HMMWV Hummer Typy Broni i Uzbrojenia nr 209
Sławomir Drążkiewicz
CB
 Koszyk
1 x Sieć domowa najprostsze rozwiązania minisamouczek dla nieinformatyków
1 x AutoCAD 2018/LT2018/360+
1 x Encyklopedia Solidarności Opozycja w PRL 1976-1989 Tom 2
1 x Ćwiczenia z biochemii
1 x Epistemologiczna rola obrazu fotograficznego
1 x ESB Magistrala usług korporacyjnych
1 x Granice historii Badanie przeszłości w XX wieku
1 x Jak pisać prace z psychologii Poradnik dla studentów i badaczy Wydanie 4
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
1 x Anielski Kraków
1 x Autochromy Autochromes Małopolska
1 x Liternictwo Sztuka pięknego pisania
1 x Bezpieczeństwo Europy-Bezpieczeństwo Polski Tom 5 Metamorfozy bezpieczeństwa Teraźniejszość i przeszłość
1 x Architektura w Europie
1 x Dreamland Opiatowa epidemia w USA
1 x Antropologia tańca
1 x Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera
1,025.08zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Fascynująca chemia

Fascynująca chemia

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press