Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy

Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy

39.00zł
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem 34.90zł 26.18zł
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

Tytuł: Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
Autor: The LEAD Project
ISBN: 978-83-246-9876-9
Ilość stron: 160
Data wydania: 01/2015
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 34.90zł 26.18zł


Wstęp do programowania dla najmłodszych!

Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!

Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!

Dzięki tej książce:

poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów
dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe
nauczysz się tworzyć algorytmy
stworzysz niejedną grę

Rozdziały:

PRZEDMOWA (8)

PODZIĘKOWANIA (9)

UWAGI DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI (10)

POZNAJ DRUŻYNĘ (18)

ETAP 1: PRZYBYSZ ZE SŁOŃCA (19)
Poznasz Scratcha! Nauczysz się także, czym są duszki i współrzędne.

ETAP 2: PODRÓŻ W KOSMOS (31)
W tym rozdziale stworzysz pierwszą grę. Dowiesz się też, jak tworzyć nowe kostiumy oraz jak programować ruchy, reakcje i efekty dźwiękowe duszków.

ETAP 3: W UŚMIECHU MONA LISY (51)
Pisząc tę dwuetapową grę, nauczysz się, jak kontrolować postępy projektu w Scratchu. Dowiesz się, jak zliczać wyniki dzięki zmiennym i jak kontrolować grę za pomocą poleceń nadaj.

ETAP 4: URATUJ HONGKONG (61)
Nauczysz się, jak kontrolować duszki za pomocą myszy, programować funkcję odbijania się obiektów, i nie tylko.

ETAP 5: RZUTY KARNE NA IPANEMIE (71)
Zaprogramujesz grę piłkarską z systemem celowania, kilkoma powiązanymi regułami, interaktywnymi efektami dźwiękowymi i żywym, animowanym tłem!

ETAP 6: SZALONA PRZEJAŻDŻKA SCRATCHY'EGO (85)
Nauczysz się, jak stworzyć grę wyścigową z przewijanym ekranem, jak zaprogramować złożone ruchy duszków i sprawić, że tło będzie zmieniało się wraz z czasem gry.

ETAP 7: ZAGINIONE SKARBY GIZY (105)
W tej egipskiej przygodzie stworzysz interaktywny labirynt ze strażnikami, pułapkami i skarbem!

ETAP 8: WYŚCIG CZARODZIEJÓW (119)
Tworząc tę prostą grę polegającą na szybkim naciskaniu klawiszy, nauczysz się, jak odtwarzać w Scratchu muzykę i tworzyć animowane tło.

ETAP 9: OSTATECZNY POJEDYNEK... W MROCZNYM KOSMOSIE (131)
Programując tę ekscytującą bijatykę, będziesz musiał wykorzystać dotychczas zdobytą wiedzę. Stworzysz dwie postacie o unikalnych atakach, własnych licznikach punktów życia, i nie tylko.

ETAP 10: EPILOG (151)

KILKA SŁÓW NA ZAKOŃCZENIE (155)

ŹRÓDŁA INTERNETOWE (156)

SKOROWIDZ (158)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Tytuł książki: "Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem"
Autor: The LEAD Project
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Mózg ma moc Przez umysł do zdrowia
Mózg ma moc Przez umysł do zdrowia
Daniel G. Amen
Laurum
Meble z palet do domu i ogrodu
Meble z palet do domu i ogrodu
Maud Vignane
Arkady
Najlepsze przepisy Basi Ritz Książka zwycięzcy programu MasterChef
Najlepsze przepisy Basi Ritz Książka zwycięzcy programu MasterChef
Ritz Basia
ZNAK
Zarządzanie kryzysowe Dobre praktyki
Zarządzanie kryzysowe Dobre praktyki
Romuald Grocki
Difin
Konfrontacja Studium karnoprocesowe i kryminalistyczne
Konfrontacja Studium karnoprocesowe i kryminalistyczne
Paweł Łobacz
C.H. Beck
Kontrowersje wokół socjalizacji dziewcząt i kobiet
Kontrowersje wokół socjalizacji dziewcząt i kobiet
Agata Matysiak-Błaszczyk
WNU im. A. Mickiewicza
 Koszyk
1 x Sieć domowa najprostsze rozwiązania minisamouczek dla nieinformatyków
1 x AutoCAD 2018/LT2018/360+
1 x Encyklopedia Solidarności Opozycja w PRL 1976-1989 Tom 2
1 x Ćwiczenia z biochemii
1 x Epistemologiczna rola obrazu fotograficznego
1 x ESB Magistrala usług korporacyjnych
1 x Granice historii Badanie przeszłości w XX wieku
1 x Jak pisać prace z psychologii Poradnik dla studentów i badaczy Wydanie 4
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
1 x Anielski Kraków
1 x Autochromy Autochromes Małopolska
1 x Liternictwo Sztuka pięknego pisania
1 x Bezpieczeństwo Europy-Bezpieczeństwo Polski Tom 5 Metamorfozy bezpieczeństwa Teraźniejszość i przeszłość
1 x Architektura w Europie
1 x Dreamland Opiatowa epidemia w USA
1 x Antropologia tańca
1 x Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera
1 x Między kartką a ekranem Cyfrowe eksperymenty z medium książki w Polsce
1 x Ethernet Biblia administratora
1 x 70 wielkich tajemnic świata przyrody
1 x GitHub. Przyjazny przewodnik
1 x Lalki w ogniu Opowieści z Indii
1 x Czesko-polski polsko-czeski sprytny słownik
1 x Borderline Dwanaście podróży do Birmy
1 x Matematyka finansowa Instrumenty pochodne
1 x Akty
1 x 1919 Pierwszy rok wolności
1 x Prognozowanie Teoria przykłady zadania
1 x Gibraltar Tajemnica Sikorskiego
1 x Historia książki Od glinianych tabliczek po e-booki
1 x Słowo i miecz
1 x Historia sztuki Architektura
1 x Badania operacyjne w przykładach i zadaniach Wydanie 6
1 x ABC komputera. Wydanie 10
1 x 7 Dywizja Armii Krajowej
1 x Historia jako wiedza lokalna "Antropologiczne przesunięcie" w badaniach nad historiografią PRL
1 x Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych
1 x Bosch
1 x Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych
1 x Mój Pen Club
1 x Biuro Ochrony Rządu wobec współczesnych zagrożeń
1 x Co pije krowa? Przydatna wiedza z psychologii życia codziennego
1 x Brytyjski pancernik z 1906 roku HMS Dreadnought
1 x ArchiCAD 16 PL
1 x Jak czytać zamki Krótki kurs wiedzy o fortyfikacjach
1 x Mroczni ludzie Trylogia OXEN Część 2
1 x Prawo telekomunikacyjne Komentarz Wydanie 4
1 x Sieci komputerowe Księga eksperta Wydanie II
1 x Zbrodnie przyszłości. Jak cyberprzestępcy, korporacje i państwa mogą używać technologii przeciwko Tobie
1 x Agile. Metodyki zwinne w planowaniu projektów
1 x Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe
1 x Analiza i projektowanie obiektowe Rusz głową!
1 x Dwory i pałace wiejskie w Wielkopolsce
1 x Formuła wyborcza u progu niepodległej Polski do 1922 r.
1 x Cztery przyszłości Wizje świata po kapitalizmie
1 x 1000 języków
1 x Armia Fryderyka Wielkiego Od zakończenia wojny siedmioletniej do śmierci Fryderyka Wilhelma II
1 x Dwudziestolecie od kuchni
1 x Bitwy i potyczki stoczone przez wojsko polskie w roku 1831
1 x Co znaczy konserwatyzm
1 x Gorzka chwała Polska i jej los 1918-1939
1 x Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych
1 x Jak czytać symbole Język symboli w róznych kulturach
1 x Bierut Kiedy partia była bogiem Kiedy partia była bogiem
1 x Art deco
1 x Artyści w okupowanej Polsce Zdrady, triumfy, dramaty
1 x Fotografia cyfrowa ilustrowany przewodnik
3,710.10zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Tablice chemiczne

Tablice chemiczne

29.90zł
25.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer