Tytuł: | Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie | | Autor: | John P. Kotter, Dan S. Cohen | | ISBN: | 978-83-246-0553-8 | | Ilość stron: | 248 | | Data wydania: | 11/2007 | | Oprawa: | twarda | | Format: | A5 | | Wydawnictwo: | Onepress | |
| Cena: | 47.00zł | |
Nasza gospodarka przeszła transformację systemową. Nie wszystkie firmy uporały się jeszcze z tym istotnym przeobrażeniem społeczno-ekonomicznym. Niejednostajne trendy, kapryśne gusty konsumentów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania -- to wszystko składa się na menedżerską codzienność. Bez względu jednak na to, czy zarządzasz kolosem jedną nogą stojącym jeszcze w dawnym ustroju, czy jesteś kierownikiem rzutkiego zespołu młodych zapaleńców -- pewnym elementem Twojej pracy zawsze będzie widmo zmiany.
Książka "Sedno zmian..." jest innowacyjna, podobnie jak nasza rzeczywistość rynkowa. John P. Kotter i Dan S. Cohen zgłębiają istotę zmiany, starając się dotrzeć do samego serca procesu transformacji. Książka, oparta o wywiady przeprowadzone w ponad stu organizacjach będących w trakcie procesu transformacji, proponuje prostą, lecz prowokującą odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób skutecznie i z sukcesem zmodyfikować naszą organizację". Radykalnie odbiega ona od tradycyjnego podejścia do zmiany -- podczas gdy znakomita większość firm sądzi, że powodzenie transformacji zależy od zmiany sposobu myślenia pracowników, autorzy wierzą, że kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich emocji.
- Pokonywanie integralnych problemów długofalowej zmiany -- lęku, oporu, niezadowolenia
- Przykłady i doświadczenia zawodowe najlepszych menedżerów transformacji na świecie
- Słynne 8 kroków przeprowadzania zmian wprost z książki: "Jak przeprowadzić transformację firmy" Johna P. Kottera wraz z wyjaśnieniem
- Szkolenie z zasad umiejętnego wywierania wpływu na innych i przekonywania ich do swoich racji
Rozdziały:
Przedmowa (9) Podziękowania (13) Wprowadzenie Sedno zmian (15) Krok 1 Uświadamianie pilności wprowadzania zmian (33) Krok 2 Tworzenie zespołu kierującego zmianami (61) Krok 3 Ustalanie odpowiedniej wizji (93) Krok 4 Rzetelna komunikacja jako warunek zaangażowania zespołu (121) Krok 5 Upełnomocnienie działania (143) Krok 6 Niewielki, lecz szybki sukces (169) Krok 7 Niepoddawanie się (189) Krok 8 Utrwalanie zmian (209) Zakończenie Postrzeganie, odczucia, zmiana (229) Skorowidz opisywanych historii (237) O autorach (239)
|