Tytuł: | Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy Wydanie 2 | | Autor: | Halina Füchsel | | ISBN: | 978-83-7561-169-4 | | Ilość stron: | 324 | | Data wydania: | 2011/dodruk | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 44.90zł | |
Nowe wydanie zaktualizowane i rozszerzone
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.
Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia: • skuteczne poszukiwanie pracy, • kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, • rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, • sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, • nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, • korespondencję handlową, • organizację zebrań, konferencji i spotkań, • specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.
|