Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy 49.00zł 34.79zł
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Tytuł: SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor: Paweł Cengiel
ISBN: 978-83-283-6437-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 10/2020
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.

Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

  • Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
  • Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
  • Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
  • Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
  • Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
  • Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
  • Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
  • Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO

Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy"
Autor: Paweł Cengiel
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Rozwój umysłu Jak stajemy się tym, kim jesteśmy
Rozwój umysłu Jak stajemy się tym, kim jesteśmy
Daniel J. Siegel
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Słownik dla pielęgniarek - opiekunów - rehabilitantów polsko-niemiecki niemiecko-polski
Słownik dla pielęgniarek - opiekunów - rehabilitantów polsko-niemiecki niemiecko-polski
Praca zbiorowa
Level Trading
Determinanty bilansu płatniczego w krajach europejskich
Determinanty bilansu płatniczego w krajach europejskich
Eugeniusz Najlepszy
PWN
Zrozumieć historię Praca ze źródłem Poradnik dla nauczyciela
Zrozumieć historię Praca ze źródłem Poradnik dla nauczyciela
Kubis Barbara, Maresz Teresa
PWN
Miasta Marzeń Neapol
Miasta Marzeń Neapol
praca zbiorowa
Agora
Metody prowadzenia szkoleń
Metody prowadzenia szkoleń
Mariola Łaguna Agnieszka Kozak
GWP
 Koszyk
1 x Język tekstu strukturalnego w sterownikach SIMATIC S7-1200 i S7-1500
1 x Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych
1 x Anonimowy katolik
1 x Aby być sobą Wprowadzenie do analizy transakcyjnej Wydanie 3
1 x Przewodnik operetkowy wodewil - operetka - musical
1 x Dachy stropodachy tarasy Remonty i wzmacnianie
1 x Geosyntetyki w budownictwie wodnym
1 x Ekologia Krótkie wykłady Wydanie 2
1 x Ilustrowana Biblia dla dzieci
1 x Polskie samochody osobowe z lat PRL produkcja seryjna
1 x Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych
1 x Wszystko co warto wiedzieć o zwierzętach
1 x 1000 łacińskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-łaciński łacińsko-polski
1 x Bitwa grunwaldzka 1410
1 x Sport wyczynowy w polityce państwa 1944-1989
1 x Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym
1 x Fizyczno-chemiczne badanie wody i ścieków Wydanie 2
921.08zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Choroby chirurgiczne Diagnoza i leczenie

Choroby chirurgiczne Diagnoza i leczenie

199.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft