Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Gastroenterologia hepatologia i endoskopia Tom 1

Gastroenterologia hepatologia i endoskopia Tom 1

98.00zł
83.30zł
Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy 49.90zł 42.42zł
Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy

Tytuł: Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Autor: John Jantsch
ISBN: 978-83-621-9586-2
Ilość stron: 284
Data wydania: 09/2011
Format: 15.5x23.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes

Cena: 49.90zł 42.42zł


Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.

Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.
Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.

Oto kilka wskazówek:

• Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
• Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
• Przekazuj klientom odpowiednie informacje.

Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.

Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.

Tytuł książki: "Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy"
Autor: John Jantsch
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Menedżer coachem Jak rozmawiać by osiągnąć rezultaty Wydanie 3
Menedżer coachem Jak rozmawiać by osiągnąć rezultaty Wydanie 3
Olga Rzycka, Wiesław Porosło (współpraca)
Wolters Kluwer
Kochaj i stawiaj granice Jak połączyć dyscyplinę i miłość w wychowaniu
Kochaj i stawiaj granice Jak połączyć dyscyplinę i miłość w wychowaniu
Erin MacPherson
eSPe
Od Grocjusza do Laurenta Kształtowanie się doktryny nieograniczonego immunitetu państwa w nauce prawa i orzecznictwie sądowym
Od Grocjusza do Laurenta Kształtowanie się doktryny nieograniczonego immunitetu państwa w nauce prawa i orzecznictwie sądowym
Aleksander Gubrynowicz
Wolters Kluwer
Legislacja administracyjna Teoria, orzecznictwo, praktyka
Legislacja administracyjna Teoria, orzecznictwo, praktyka
Zofia Duniewska
Wolters Kluwer
Jak pachnie oranżada? Ćwiczenia w twórczym pisaniu
Jak pachnie oranżada? Ćwiczenia w twórczym pisaniu
Pastuszka Iwona
GWO
Płyty warstwowe w sztywnych okładzinach metalowych
Płyty warstwowe w sztywnych okładzinach metalowych
Jacek Sawicki
DW Medium
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Chirurgia
Przebieg operacji od A do Z Praktyczny przewodnik dla instrumentariuszek

Przebieg operacji od A do Z Praktyczny przewodnik dla instrumentariuszek

77.00zł
60.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION