Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
LabVIEW w praktyce

LabVIEW w praktyce

70.00zł
62.30zł
Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy 49.90zł 42.42zł
Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy

Tytuł: Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Autor: John Jantsch
ISBN: 978-83-621-9586-2
Ilość stron: 284
Data wydania: 09/2011
Format: 15.5x23.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes

Cena: 49.90zł 42.42zł


Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.

Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.
Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.

Oto kilka wskazówek:

• Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
• Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
• Przekazuj klientom odpowiednie informacje.

Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.

Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.

Tytuł książki: "Siła pozytywnych opinii Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy"
Autor: John Jantsch
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kodeks spółek handlowych z notatnikiem i orzecznictwem
Kodeks spółek handlowych z notatnikiem i orzecznictwem
ParkPrawo
Szkolne PWN
Dzieci jak niebo Czego rodzice mogą nauczyć się od Jezusa
Dzieci jak niebo Czego rodzice mogą nauczyć się od Jezusa
Bergmann Wolfgang
WAM
Umowa deweloperska w praktyce
Umowa deweloperska w praktyce
Maciej Makowski
Wolters Kluwer
Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy
Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy
Marek Sawerwain Joanna Wiśniewska
PWN
Przyroda Niezwykłe zjawiska Odkrywanie świata
Przyroda Niezwykłe zjawiska Odkrywanie świata
Lazier Christine, Beaumont Emilie
Olesiejuk
Wielkie i te nieco mniejsze pytania psychologii
Wielkie i te nieco mniejsze pytania psychologii
Wiesław Łukaszewski
SAW Smak Słowa
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony

Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony

30.50zł
22.88zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN