Tytuł: | Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu | | Autor: | Neale Martin | | ISBN: | 978-83-264-0443-6 | | Ilość stron: | 260 | | Data wydania: | 06/2010 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 15.0x21.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!
Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. - Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać - dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.
Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję - udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin.
Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.
Rozdziały:
Część I. Siła nawyku 1. W jaki sposób nawyki szkodzą reputacji marketingu 2. Jesteś w rozterce pomiędzy (co najmniej) dwoma umysłami 3. Kora przedczołowa: siedziba umysłu wykonawczego
Część II. Nawyki : nowa nauka marketingu 4. O iPodach, nawykach i rewolucji rynkowej 5. Marketing z perspektywy nawykowej 6. Nawyk i zarządzanie marketingiem
Część III. Traktuj klientów jak psy 7. O Google i o papierosach 8. Szkolenie behawioralne 9. Marketing behawioralny. Zostań nawykiem klienta 10. Cztery kroki na drodze do marketingu behawioralnego 11. Utrzymanie nawyku 12. Siła nawyku: miecz obosieczny
Wniosek
|