Lęk przed zmianą to zupełnie naturalny odruch organizmu, bez względu na to, czy mówimy o zachowaniu jednostek ludzkich, czy też o przedsiębiorstwach i korporacjach. Rutyna i podążanie za dawno ustalonymi wzorcami dają poczucie bezpieczeństwa. Jednak ta sama rutyna sprawia, że człowiek jako jednostka przestaje się rozwijać, jego możliwości powoli maleją, zaś działania i konkurencyjność przedsiębiorstwa stopniowo słabną, a ferwor walki o rynek niebezpiecznie stygnie.
Dlaczego zmiana jest konieczna? Ponieważ sukces mogą osiągnąć jedynie te firmy, które najszybciej reagują na zmiany zachodzące na rynku, a w szczególności te, które przystosowują się szybciej niż ich konkurenci. Książka, której autorem jest wybitny naukowiec i praktyk, powinna stać się obowiązkowym podręcznikiem zarówno w środowisku akademickim, jak i każdej nowoczesnej firmie. Przedstawia ona efektywny, 90-dniowy model, pomagający przyspieszyć proces przemian. Opracowano go na podstawie wnikliwych badań nad firmami różnej wielkości. Sprawdź, jak go wykorzystać, aby Twoja firma odniosła sukces.
- Nowe spojrzenie na kluczowe czynniki sukcesu.
- Wykorzystanie siły całej firmy ponad jej podziałami.
- Opracowywanie struktury nowej organizacji.
- Tworzenie planów zmiany wizerunku firmy.
Ponadto w załączniku: model wskaźnika skuteczności przemiany.
Rozdziały:
Podziękowania (9) Wprowadzenie (11) 1. Ogólny zarys modelu (21) Model przemiany 90-dniowej 2. Faza przygotowawcza (47) Przygotowanie gruntu 3. Interdyscyplinarne zespoły interwencyjne (101) Okiełznanie władzy 4. Faza 1 (145) Diagnozowanie pacjenta 5. Faza 2 (209) Tworzenie wizji przyszłości 6. Faza 3 (247) Torowanie drogi 7. Implementacja programu przemiany (285) Załącznik (331) Model wskaźnika skuteczności przemiany Skorowidz (371) O autorze (382)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł
|