Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Controlling » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Projektowanie układów analogowych Poradnik praktyczny

Projektowanie układów analogowych Poradnik praktyczny

67.00zł
54.27zł
Skuteczne handlowanie Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności Zestaw multimedialny 249.00zł
Skuteczne handlowanie Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności Zestaw multimedialny

Tytuł: Skuteczne handlowanie Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności Zestaw multimedialny
Autor: Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman
ISBN: 83-246-0640-8
Ilość stron: 432 (376+56)
Data wydania: 10/2006
Oprawa: Twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 249.00zł


Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz. Jeśli tak - sięgnij po profesjonalne, użyteczne narzędzia handlowe i windykacyjne, które pomogą Ci osiągać zdumiewające efekty w Twojej pracy.

Zestaw multimedialny "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności" ma na celu przeprowadzenie Cię przez cały proces sprzedaży - od nawiązania kontaktu, przez trudne sytuacje negocjacyjne aż po odbiór należnych pieniędzy. Mamy nadzieję, że zestaw pomoże w Twoim zawodowym rozwoju. Jego elementy wzajemnie się uzupełniają, dzięki temu będziesz mógł z niego korzystać na różne sposoby, w zależności od preferencji i sytuacji, w których się znajdujesz.

"Zawartość merytoryczna tego specjalnego, multimedialnego zestawu szkoleniowego jest dorobkiem piętnastoletnich doświadczeń Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH oraz naszych Klientów, którym zawdzięczamy interesujące szkolenia oraz pouczające uwagi i wskazówki."

Autorzy

Z zestawu dowiesz się:

  • Jak budować dobry kontakt z klientem?
  • Jak prowadzić negocjacje handlowe w oparciu o interesy?
  • Jak radzić sobie z zastrzeżeniami i brakiem zainteresowania klienta?
  • Jak budować w sobie dystans do trudnych sytuacji handlowych i windykacyjnych?
  • Jak budować powagę sytuacji w rozmowach o należnościach?
  • Jak radzić sobie z trudnymi grami i manipulacjami klientów w sytuacjach handlowych i windykacyjnych?

Przećwicz własne sposoby reagowania
na trudne sytuacje handlowe i windykacyjne.

Zestaw multimedialny zawiera:

  • Książkę "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności".
  • Zeszyt ćwiczeń.
  • "Zajrzyj na warsztat" -- dwie płyty DVD z nagranymi fragmentami warsztatu szkoleniowego Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH.
  • trzy płyty CD z wykładami.

Rozdziały:

Wstęp (11)
CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ (15)

1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? (17)

  • Dlaczego klienci grają? (23)

2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta (27)

  • Pozytywna transakcja handlowa (30)
  • Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy (36)

3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta (43)

  • Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym (46)
  • Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? (55)
  • Parafraza. I co dalej? (60)

CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE (63)
4. Pierwszy kontakt z klientem (65)
5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta (69)
6. Debiutowe gry klienta (77)

  • Gra "Nie mam czasu" (80)
  • Gra "To mnie nie interesuje" (85)
  • Przejmowanie klienta od konkurencji (89)
  • Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." (91)

7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich? (93)

  • Komu pozostawiać wybór, a komu polecać?(JA - INNI) (97)
  • Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) (104)
  • Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko, i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) (108)
  • Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY (116)
  • Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY (118)
  • Typ osobowości a skłonność do wpadania w długi (121)

CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI? (127)
8. Mity i stereotypy działania handlowca (129)

  • Mit ceny (131)
  • Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? (134)
  • Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem (137)
  • Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru (141)
  • Mity i stereotypy związane z windykowaniem należności od klientów (146)

9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca (149)

  • Straszenie konkurencją (154)
  • Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem (156)
  • Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" (157)
  • Osobisty atak na handlowca lub jego firmę (159)
  • Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr Hyde) (160)
  • Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? (161)

10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta (163)

  • Stawianie granic klientowi (167)
  • Asertywne stawianie granic (169)
  • Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) (177)
  • Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta (185)
  • Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta (193)
  • Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) (196)
  • Zamiana oceny na opinię (199)

CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA (201)
11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję (203)

  • Nigdy nie zgadzaj się na pierwszą propozycję cenową klienta (208)
  • Ustępuj z wysiłkiem, stawiając warunki (209)
  • Doceniaj klienta, gdy opierasz się jego żądaniom (210)
  • Oddzielaj ludzi od problemów, czyli bądź miękki dla ludzi, a twardy dla problemów (211)

CZĘŚĆ V PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY WINDYKACJI HANDLOWYCH (215)
12. Dlaczego klienci nie płacą? (217)

  • Biedacy (221)
  • Oszuści (fraudzi) (222)
  • Gracze (223)

13. Gra "Dłużnik" (227)
14. Czynniki zachęcające klientów do uników i pułapki czyhające na wierzyciela (235)

  • Pułapki psychologiczne (238)
  • Błędy w polityce handlowej i windykacyjnej firmy (246)

CZĘŚĆ VI CO ROBIĆ Z NIEPŁACĄCYM KLIENTEM? (251)
15. Zasady działania wierzyciela (handlowca-windykatora) (253)

  • O co walczymy, dokąd zmierzamy? (257)

16. Wybór drogi kontaktu z klientem-dłużnikiem (261)

  • Kontakt telefoniczny (264)
  • Kontakt osobisty (266)
  • Kontakt pisemny (267)

17. Zasady rozmów z dłużnikami (269)

  • Szybko reaguj (271)
  • Kontaktuj się z odpowiednią osobą (272)
  • Używaj jasnego i jednoznacznego języka (272)
  • Umawiaj się bardzo precyzyjnie (273)
  • Odsłaniaj intencje, zadawaj pytania! (273)
  • Uważnie słuchaj (273)
  • Bądź konsekwentny (274)

18. Procedura windykacyjna (275)

  • Pierwszy kontakt (280)
  • Negocjacje (284)

CZĘŚĆ VII GRY PSYCHOLOGICZNE (293)
Gry i wymówki klientów-dłużników (295)

  • Gra na czas (298)
  • Gra na biedę (301)
  • Gra na krwiopijcę (303)
  • Gra reklamacyjna (306)
  • Gra "inni mi nie płacą" (309)

CZĘŚĆ VIII SANKCJE (311)
20. Typy sankcji (313)

  • Sankcje we współpracy (315)
  • Sankcje prawne (317)
  • Sankcje psychologiczno-społeczne (321)

21. Zapowiadanie sankcji klientowi (325)
CZĘŚĆ IX ROLA INFORMACJI W WINDYKACJI (331)
22. Dane o dłużniku (333)

  • Informacje o osobie dłużnika (338)
  • Informacje o firmie dłużnika (343)
  • Informacje mogące świadczyć o dużym ryzyku transakcji (350)
  • Informacje o historii współpracy (352)

Zakończenie (355)


Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zeszyt ćwiczeń Wstęp (5)
1. Budowanie kontaktu (7)
2. Radzenie sobie z debiutowymi zagrywkami klienta (11)
3. Rozpoznawanie potrzeb (21)
4. Odmowa handlowa (27)
5. Radzenie sobie z krytyką i uogólnioną oceną (31)
6. Standard rozmowy windykacyjnej (35)
7. Radzenie sobie z wymówkami klientów-dłużników (39)
8. Targowanie (49)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Modelowa konwencja w sprawie podatku od dochodu i majątku Wersja skrócona. 15 lipca 2014
Modelowa konwencja w sprawie podatku od dochodu i majątku Wersja skrócona. 15 lipca 2014
Praca zbiorowa
Wolters Kluwer
Krowy w labiryncie i inne eksploracje matematyczne
Krowy w labiryncie i inne eksploracje matematyczne
Ian Stewart
Prószyński
Moda w przedwojennej Polsce Codzienna sportowa wieczorowa
Moda w przedwojennej Polsce Codzienna sportowa wieczorowa
Anna Sieradzka
Dom Wydawniczy PWN
Bunty w późnorepublikańskich armiach rzymskich (88-30 przed Chr.)
Bunty w późnorepublikańskich armiach rzymskich (88-30 przed Chr.)
Michał Norbert Faszcza
Napoleon V
Technologie i procesy ochrony powietrza
Technologie i procesy ochrony powietrza
Roman Zarzycki Grzegorz Wielgosiński
PWN
Statystyka matematyczna w praktyce
Statystyka matematyczna w praktyce
Ewa Wasilewska
Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

119.00zł
92.82zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress