Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategia marek własnych 59.00zł
Strategia marek własnych

Tytuł: Strategia marek własnych
Autor: Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp
ISBN: 978-83-264-4593-4
Ilość stron: 212
Data wydania: 11/2013
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 59.00zł


W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą.

Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania.

Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.

Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:
• zmiana nastawienia
• skuteczna współpraca
• innowacyjność
• selektywna walka
• konkurencyjne ceny
• stała poprawa jakości
• kreatywność w działaniach rynkowych

W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Rozdziały:

Rozdział 1. Marki producenckie i marki sklepowe
Wzrost znaczenia sprzedawców detalicznych i marek własnych
Transformacja marek własnych
Rosnąca akceptacja konsumentów dla marek własnych
Marki producenckie jako cel ataków
Układ książki

CZĘŚĆ I. STRATEGIE SPRZEDAWCÓW DETALICZNYCH WOBEC MAREK WŁASNYCH

Rozdział 2. Konkurowanie pod względem ceny za pomocą tradycyjnych marek własnych
Produkty rodzajowe (bezmarkowe)
Marki-imitacje
Marki-imitacje Walgreens
Zara: marka-imitacja

Rozdział 3. Konkurowanie pod względem jakości za pomocą marek premium
Dwa rodzaje marek premium
Marki własne premium-lite: lepiej i taniej
Marki premium price - najlepsza jakość za tę cenę
Zarządzanie marką premium
Strategie kreowania marek własnych typu premium
Plusy i minusy marek premium

Rozdział 4. Rywalizowanie o konsumenta za pomocą marek własnych innowacyjnych w sferze wartości
Aldi - niemiecki superdyskontowy fenomen
Naśladowcy Aldi
H&M - marka odzieżowa innowacyjna w sferze wartości
IKEA - zarządzanie marką własną innowacyjną w sferze wartości
Innowacyjność w sferze wartości - rozwój modelu

Rozdział 5. Otaczanie marek producenckich markami detalistów
Strategie segmentacji portfolio
Portfolio marek sklepowych
Zarządzanie portfolio marek własnych
Podsumowanie

Rozdział 6. W tworzeniu udanych marek własnych chodzi nie tylko o cenę
Relacja między jakością postrzeganą a ceną jako motor sukcesu marek własnych
Nieracjonalne premie cenowe marek producenckich
Wizerunek marki a różnica w cenie
Wizerunek marki ma różne znaczenie dla różnych konsumentów
Skutki dla detalistów
Rozziew cenowy optymalny dla detalisty
Podsumowanie

Rozdział 7. Maksymalizacja rentowności detalistów przy wykorzystaniu marek własnych
Korzystniejsze marże zysku z marek własnych
Silniejsza dźwignia finansowa
Marki własne budują lojalność wobec sklepu
Nabywcy marek własnych przynoszą większe zyski
Wniosek: czy marki własne są dla detalistów bardziej opłacalne?
Podsumowanie

CZĘŚĆ II. STRATEGIE PRODUCENTÓW WOBEC MAREK SKLEPOWYCH

Rozdział 8. Produkuj marki własne detalistów
Strategia dwóch marek
Praktyczne przykłady wdrażania strategii dwóch marek
Błędne koło strategii dwóch marek
Czy strategia dwóch marek może być korzystna dla producentów wyrobów markowych?
Cott Corporation
Grupa McBride
Czynniki decydujące o sukcesie producentów wyłącznie marek sklepowych

Rozdział 9. Zawieraj porozumienia korzystne dla obu stron
Skuteczni detaliści nie są wrogami
Potrzeba detalisty, by się wyróżnić
Sklepy superdyskontowe potrzebują marek producenckich
Utrzymywanie równowagi między kanałami

Rozdział 10. Inteligentne innowacje pomagają w rywalizacji z markami sklepowymi
Nowe produkty jako przeszkoda dla marek własnych
Proces opracowywania nowego produktu
Proces wprowadzania nowego produktu na rynek
Proces ochrony własności intelektualnej
Nowe modele biznesowe

Rozdział 11. Walcz selektywnie, by zebrać siły do starcia z markami detalistów
Słabi tracą
Wybierz markę i portfolio produktów
Racjonalizacja portfolio w Procter & Gamble
Wyzwanie większej koncentracji

Rozdział 12. Twórz dla marek producenckich oferty lepsze pod względem wartości
Zarządzanie rozziewem cenowym
Stałe podnoszenie jakości
Budowanie więzi z konsumentem
Przykłady sukcesów

Rozdział 13. Czy marki są martwe?
Zwycięzcą jest konsument
Rewolucja marek własnych
Ograniczenia marek własnych z punktu widzenia detalistów
Wyzwanie dla marek producenckich
Czy marki są martwe?
Dodatek. Informacje o detalistach

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Elementy informatyki medycznej część 2 z płytą CD Genomika
Elementy informatyki medycznej część 2 z płytą CD Genomika
Piwowar Monika
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Miecz czy sztylet-gra z topiką rycerską w utworach baśniowo-historycznych Juliusza Słowackiego
Miecz czy sztylet-gra z topiką rycerską w utworach baśniowo-historycznych Juliusza Słowackiego
Aneta Cierechowicz
Adam Marszałek
Wstydliwa historia piękna Jak Helena Rubinstein i L'Oreal stworzyli kobietę
Wstydliwa historia piękna Jak Helena Rubinstein i L'Oreal stworzyli kobietę
Ruth Brandon
Agora
Czarnogóra Fiord na Adriatyku
Czarnogóra Fiord na Adriatyku
Draginja Nadażdin, Maciej Niedźwiecki
Bezdroża
Do-tkliwa artykulacja z płytą CD
Do-tkliwa artykulacja z płytą CD
Bogumiła Toczyska
Harmonia
Aktywna zawodowo 50+
Aktywna zawodowo 50+
praca zbiorowa
Edipresse Polska
 Koszyk
1 x Biochemia kręgowców
1 x Asertywność Klusz do dobrych relacji i poczucia własnej wartości
1 x Administracja publiczna Wyzwania w dobie integracji europejskiej
1 x Inhibitory osi EGFR w leczeniu nie drobnokomórkowego raka płuca
1 x Astma i alergie
1 x LEGO. Księga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze więcej!
1 x Latający cyrk fizyki
1 x Małżeński labirynt
1 x Sygnały i systemy
1 x Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać
1 x Dlaczego Polska jest wartością Wprowadzenie do hermeneutycznej filozofii polityki
1 x Analiza danych z programem R Modele liniowe z efektami stałymi losowymi i mieszanymi
1 x Guzy śródpiersia Diagnostyka i leczenie
1 x Badania rynkowe po polsku
1 x Fizjoterapia w opiece paliatywnej
859.66zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Wstęp do modelowania komputerowego w fizyce

Wstęp do modelowania komputerowego w fizyce

59.00zł
50.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC