Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Farmakologia Goodmana & Gilmana Tom 2

Farmakologia Goodmana & Gilmana Tom 2

99.00zł
83.16zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług 27.00zł 19.17zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług

Tytuł: Strategia reklamy marki, produktów i usług
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 83-7361-791-4
Ilość stron: 176
Data wydania: 11/2005
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 27.00zł 19.17zł


Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.

Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.

  • Modele i funkcje reklamy
  • Określenie potrzeb klienta
  • Slogany reklamowe i reklama wizualna
  • Identyfikacja wizualna firmy -- logotyp, liternictwo i kolorystyka
  • Projektowanie reklam prasowych
  • Reklama internetowa i multimedialna
  • Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
  • Reklama zewnętrzna
  • Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych

Rozdziały:

1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy (5)

  • 1.1. Dlaczego reklama? (5)
  • 1.2. Podejmowanie decyzji przez klienta. Wpływ reklamy (24)

2. Kreatywna i efektywna reklama (41)

  • 2.1. Komunikacja słowem (41)
  • 2.2. Tworzenie reklam obrazem (54)
  • 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie (63)

3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić (73)

  • 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy? (73)
  • 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz (84)
  • 3.3. Internet, czyli jak się zareklamować? (96)
  • 3.4. Reklama radiowa i telewizyjna (107)
  • 3.5. Reklama zewnętrzna (115)

4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam (123)

  • 4.1. Kampania reklamowa firmy (123)
  • 4.2. Kampania reklamowa w Internecie (132)

A Zalety i wady różnych form reklam (137)
B Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven (139)
C Spis rysunków i tabel (155)
D Bibliografia (163)
Skorowidz (167)

Tytuł książki: "Strategia reklamy marki, produktów i usług"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 27.00zł 19.17zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dawid król Izraela
Dawid król Izraela
Steven L. McKenzie
Poznańskie
Architektura
Architektura
Jonathan Glancey
Hachette
Nawyk samodyscypliny w pracy. Optymalna efektywność, maksymalne skupienie i motywacja
Nawyk samodyscypliny w pracy. Optymalna efektywność, maksymalne skupienie i motywacja
Neil Fiore PhD
Sensus
Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy
Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy
Dorota Żaglewska
PWN
Maria Skłodowska-Curie
Maria Skłodowska-Curie
Magdalena Niedźwiedzka
Prószyński
Stosujemy siemię lniane
Stosujemy siemię lniane
Gursche Siegfried
Źródła Życia
 Koszyk
1 x Zrób to lepiej O sztuce komputerowego składania tekstu
29.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste

Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste

59.90zł
47.32zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft