Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategia reklamy marki, produktów i usług Wydanie II rozszerzone 37.00zł 26.27zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Strategia reklamy marki, produktów i usług Wydanie II rozszerzone
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-246-6517-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Marketingowy elementarz

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!

Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.

Rozdziały:

1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy (7)
  • 1.1. Dlaczego reklama? (7)
    • 1.1.1. Reklama jako narzędzie działań marketingowych firmy (8)
    • 1.1.2. Cele, funkcje i modele reklamy (25)
  • 1.2. Klasyfikacje reklam (36)
    • 1.2.1. Siatka FCB (36)
    • 1.2.2. Grupa docelowa działań reklamowych (52)
    • 1.2.3. Reklama a proces zakupu produktów (58)
2. Kreatywna i efektywna reklama (67)
  • 2.1. Komunikacja słowem (67)
    • 2.1.1. Slogan i co dalej? (67)
    • 2.1.2. Warsztat twórczy (72)
  • 2.2. Tworzenie reklam obrazem (80)
    • 2.2.1. Kolorystyka w reklamie (80)
    • 2.2.2. Zdjęcia reklamowe (84)
  • 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie (88)
    • 2.3.1. Elementy identyfikacji wizualnej (89)
    • 2.3.2. System identyfikacji wizualnej w Internecie (97)
3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić (99)
  • 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy? (99)
    • 3.1.1. Logotyp i logo (99)
    • 3.1.2. Druki firmowe (101)
    • 3.1.3. Materiały reklamowe (105)
  • 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz (109)
    • 3.2.1. Etapy projektowania reklamy prasowej (109)
    • 3.2.2. Warsztat praktyczny (114)
    • 3.2.3. Analiza reklam (118)
  • 3.3. Reklama radiowa i telewizyjna (120)
    • 3.3.1. Reklama telewizyjna (120)
    • 3.3.2. Reklama radiowa (123)
    • 3.3.3. Analiza reklam (125)
  • 3.4. Reklama zewnętrzna (128)
    • 3.4.1. Formy reklamy zewnętrznej (128)
    • 3.4.2. Warsztat praktyczny (131)
4. Wybrane formy współczesnej reklamy (135)
  • 4.1. Reklama społeczna (135)
    • 4.1.1. Klasyfikacje reklam społecznych (137)
    • 4.1.2. Reklama społeczna a zmiana postaw odbiorców (140)
    • 4.1.3. Reklama społeczna a oddziaływanie przekazem na emocje (144)
  • 4.2. Reklama zaangażowana społecznie (151)
    • 4.2.1. Świadomość konsumenta a decyzje (151)
    • 4.2.2. Reklama w marketingu zaangażowanym społecznie (154)
  • 4.3. Współczesne reklamy - wybrane formy (159)
    • 4.3.1. Reklama w Internecie (159)
5. Planowanie działań reklamowych (169)
  • 5.1. Kampania reklamowa firmy (169)
A. Zalety i wady różnych form reklam (183)
B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven (187)
  • Logo, kolorystyka oraz typografia (187)
  • Druki firmowe (190)
  • Reklama zewnętrzna (196)
  • Reklama prasowa i billboardy (199)
C. Bibliografia (203)
  • Opracowania zwarte (203)
  • Strony internetowe (206)
  • Inne (208)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Strategia reklamy marki, produktów i usług Wydanie II rozszerzone"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pomoc społeczna Prawo do świadczeń Zasady przyznawania świadczeń Pracownicy pomocy społecznej Decyzje w sprawach
Pomoc społeczna Prawo do świadczeń Zasady przyznawania świadczeń Pracownicy pomocy społecznej Decyzje w sprawach
Iwona Sierpowska
Wolters Kluwer
Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX
Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX
Praca zbiorowa
WNT
Publiczne jednostki oświatowe Rachunkowość gospodarka finansowa reorganizacja kontrola zarządcza
Publiczne jednostki oświatowe Rachunkowość gospodarka finansowa reorganizacja kontrola zarządcza
Wieczorek Piotr
C.H. Beck
Gospodarka za 100 lat Najważniejsi ekonomiści przewidują przyszłość
Gospodarka za 100 lat Najważniejsi ekonomiści przewidują przyszłość
Ignacio Palacios-Huerta
PWN
Ach te baby
Ach te baby
Wilkoń Józef
Media Rodzina
Budowanie Polski ludowej Robotnicy a komuniści 1945-1950
Budowanie Polski ludowej Robotnicy a komuniści 1945-1950
Padraic Kenney
W.A.B.
 Koszyk
1 x 19 pułk ułanów wołyńskich Zarys historii wojennej pułków polskich w kampanii wrześniowej
1 x Bukiety z krepiny
1 x Atlas narciarski Włoch
1 x Jedz pysznie i zdrowo w ciąży w trosce o dziecko
1 x 72 godziny
1 x Pochwała cienia
1 x Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej
1 x Serce i portfel Być sobą w pracy
1 x Karol II Łysy
1 x Maroko Pascal Lajt
1 x Bruksela, Antwerpia, Brugia, Gandawa. Travelbook
1 x Spawalnicze gazy osłonowe i palne
1 x Aksjologiczne konteksty edukacji międzykulturowej
1 x Jak działa szkielet Ilustrowany przewodnik anatomiczny
1 x Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji
1 x Wojna Polsko-Rosyjska 1919-1920
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Biblia copywritingu
1 x Anioły
1 x Dysleksja a nauczanie języków obcych Przewodnik dla nauczycieli i rodziców uczniów z dysleksją
1 x Odpowiedzialność za nieprzestrzeganie procedury tworzenia i wykonywania budżetu jednostki samorządu terytorialnego
1 x Język życia DNA a rewolucja w medycynie spersonalizowanej
1 x Coaching Drogi
1 x Atlas funkcjonalny mózgu
1 x Medycy polskiego pogranicza II Rzeczypospolitej 1918-1939
1 x Etyka adwokatów i radców prawnych
1 x Odstąpienie od wymierzenia kary w świetle statystyk sądowych i badań aktowych
1 x Dziennik pisany później
1 x Wady serca u dzieci dla pediatrów i lekarzy rodzinnych
1 x Traumatologia narządu ruchu Biologia i biomechanika leczenia
1 x Fenomenologia regionalnej integracji państw Studium prawa międzynarodowego Tom 1 Teoria i praktyka regionalnej integracji państw
1 x Profilowanie kryminalne
1 x Autyzm Co to dla mnie znaczy? Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci i dorosłych ze spektrum autyzmu
1 x Cracovia Sacra Przewodnik pielgrzyma po Krakowie i okolicach
1 x Po czym poznasz, że Twój kot spiskuje przeciwko Tobie?
1 x Historia rozwoju teoretycznej myśli rachunkowości Przegląd wybranych teorii, modeli i koncepcji
1 x Książka i technologie
1 x Postępowanie w sprawach nieletnich
1 x Medycyna transplantacyjna dla pielęgniarek
1 x Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
1 x Security CCNA 210-260. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x Warszawa 1831
2 x Kraków 1768-1772
1 x Na linii ognia Navy SEAL na wojnie
1 x Zielnik klasztorny Sekrety bożej apteki
1 x Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy
1 x Zamówienia publiczne po nowelizacji z dnia 22 czerwca 2016 r.
1 x Bezgłośna formacja
1 x Biegi długodystansowe Wydanie 2
1 x Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą
1 x Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych w prawie polskim
1 x Umowy pisma i postępowanie z zakresu zamówień publicznych i koncesji na roboty budowlane lub usługi
1 x Budownictwo ogólne Tom 2 Fizyka budowli
1 x Francuzki nie potrzebują liftingu Sekrety piękna i radości życia w każdym wieku
1 x Cuda Czym są, dlaczego się zdarzają i jak mogą zmienić twoje życie
1 x Pozycja prawna uczestników rynku nieruchomości
1 x Bóg Bestia Studium samobójstwa
1 x Birobidżan Ziemia, na której mieliśmy być szczęśliwi
1 x Survival Wielki podręcznik
1 x DTP księga eksperta
1 x 14:57 do Czyty Reportaże z Rosji
1 x Prawo ochrony środowiska w procesie inwestycyjno-budowlanym
1 x Detoks cukrowy
1 x 50 na 50 Przewodnik dla pracujących rodziców, jak wspólnie złapać balans między pracą a rodziną
1 x Bormann i Gestapo Muller na usługach Stalina
1 x ESB Magistrala usług korporacyjnych
1 x Szczęśliwy pies
1 x Proszę kup mi psa Co robić gdy nasza pociecha chce mieć czworonoga
1 x Kodeks pracy
1 x Bezpieczeństwo informacyjne
1 x Front zachodni 1914-1916 Historia pierwszej wojny światowej
1 x Prawo zamówień publicznych 631 pytań i odpowiedzi
1 x Finansowanie publiczne oświaty niepublicznej
1 x Kodeks rodzinny i opiekuńczy Pokrewieństwo i powinowactwo Komentarz
1 x Stymulowanie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa w otoczeniu globalnej gospodarki wiedzy
1 x Egzaminy Prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2019 Tom 2 Akta gospodarcze i administracyjne
1 x Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych
1 x Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy
1 x Windows PowerShell w miesiąc. Wydanie III
1 x Fizjologia wysiłku i treningu fizycznego
5,076.53zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press