Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku 49.00zł 36.75zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tytuł: Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Autor: Levy Jaime
ISBN: 978-83-283-2941-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 02/2017
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 49.00zł 36.75zł


Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.
  • Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
  • Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
  • Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
  • Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Rozdziały:

Przedmowa (5)

Wstęp (7)

1. Strategia UX - co to takiego? (11)

  • Błędne przekonania dotyczące strategii UX (12)
  • No to czym, u licha, jest ta strategia UX? (16)
  • Dlaczego strategia UX jest tak ważna? (17)

2. Cztery elementy składowe strategii UX (19)

  • W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX? (20)
  • Element składowy nr 1: strategia biznesowa (23)
  • Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości (28)
  • Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników (32)
  • Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX (34)
  • Podsumowanie (38)

3. Weryfikacja propozycji wartości (39)

  • Hitowa propozycja wartości (40)
  • Propozycja wartości (41)
  • Podsumowanie (58)

4. Badania na potrzeby analizy konkurencji (59)

  • Nauka na własnych błędach (60)
  • Macierz analizy konkurencji (61)
  • Konkurencja i jej znaczenie (62)
  • Podsumowanie (80)

5. Analiza konkurencji (81)

  • Hitowa propozycja wartości, część druga (82)
  • Analiza - co to takiego? (83)
  • Podsumowanie (99)

6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym (101)

  • Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę! (102)
  • Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości (105)
  • Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości (119)
  • Podsumowanie (121)

7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów (123)

  • Daj z siebie wszystko (124)
  • Jak uzależniłam się od eksperymentów (127)
  • Testowanie dopasowania produktu i rynku z wykorzystaniem prototypów (136)
  • Podsumowanie (149)

8. Partyzanckie badania z udziałem użytkowników (151)

  • Partyzanckie badania z udziałem użytkowników - operacja Silver Lake Café (152)
  • Badania z udziałem użytkowników a partyzanckie badania z udziałem użytkowników (155)
  • Podsumowanie (175)

9. Projektowanie pod kątem konwersji (177)

  • Na tropie hakerów wzrostu (178)
  • Macierz lejka (181)
  • Eksperymenty ze stroną docelową na etapie potencjalnego zainteresowanego (196)
  • Podsumowanie (204)

10. Stratedzy w swoim środowisku naturalnym (205)

  • Holly North (206)
  • Peter Merholz (214)
  • Milana Sobol (223)
  • Geoff Katz (230)

11. Na zakończenie (239)

Tytuł książki: "Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku"
Autor: Levy Jaime
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Sztuka rysunku Manga
Sztuka rysunku Manga
Ben Krefta
K.E. Liber
Aikido
Aikido
Kisshomaru Ueshiba
Diamond Books
Mazury część południowa mapa turystyczna
Mazury część południowa mapa turystyczna
praca zbiorowa
Expressmap
Tajemnice dawnych cywilizacji
Tajemnice dawnych cywilizacji
Praca zbiorowa
Jedność
Paryż. Michelin. Wydanie 1
Paryż. Michelin. Wydanie 1
Praca zbiorowa
Bezdroża
Filozofia od środka 3000 lat myśli filozoficznej w przekroju
Filozofia od środka 3000 lat myśli filozoficznej w przekroju
Martin Cohen
Olesiejuk
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
O pochodzeniu człowieka

O pochodzeniu człowieka

29.90zł
25.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN