Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Immunologia klinicza

Immunologia klinicza

102.90zł
87.47zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku 49.00zł 36.75zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tytuł: Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Autor: Levy Jaime
ISBN: 978-83-283-2941-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 02/2017
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 49.00zł 36.75zł


Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.
  • Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
  • Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
  • Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
  • Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Rozdziały:

Przedmowa (5)

Wstęp (7)

1. Strategia UX - co to takiego? (11)

  • Błędne przekonania dotyczące strategii UX (12)
  • No to czym, u licha, jest ta strategia UX? (16)
  • Dlaczego strategia UX jest tak ważna? (17)

2. Cztery elementy składowe strategii UX (19)

  • W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX? (20)
  • Element składowy nr 1: strategia biznesowa (23)
  • Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości (28)
  • Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników (32)
  • Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX (34)
  • Podsumowanie (38)

3. Weryfikacja propozycji wartości (39)

  • Hitowa propozycja wartości (40)
  • Propozycja wartości (41)
  • Podsumowanie (58)

4. Badania na potrzeby analizy konkurencji (59)

  • Nauka na własnych błędach (60)
  • Macierz analizy konkurencji (61)
  • Konkurencja i jej znaczenie (62)
  • Podsumowanie (80)

5. Analiza konkurencji (81)

  • Hitowa propozycja wartości, część druga (82)
  • Analiza - co to takiego? (83)
  • Podsumowanie (99)

6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym (101)

  • Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę! (102)
  • Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości (105)
  • Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości (119)
  • Podsumowanie (121)

7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów (123)

  • Daj z siebie wszystko (124)
  • Jak uzależniłam się od eksperymentów (127)
  • Testowanie dopasowania produktu i rynku z wykorzystaniem prototypów (136)
  • Podsumowanie (149)

8. Partyzanckie badania z udziałem użytkowników (151)

  • Partyzanckie badania z udziałem użytkowników - operacja Silver Lake Café (152)
  • Badania z udziałem użytkowników a partyzanckie badania z udziałem użytkowników (155)
  • Podsumowanie (175)

9. Projektowanie pod kątem konwersji (177)

  • Na tropie hakerów wzrostu (178)
  • Macierz lejka (181)
  • Eksperymenty ze stroną docelową na etapie potencjalnego zainteresowanego (196)
  • Podsumowanie (204)

10. Stratedzy w swoim środowisku naturalnym (205)

  • Holly North (206)
  • Peter Merholz (214)
  • Milana Sobol (223)
  • Geoff Katz (230)

11. Na zakończenie (239)

Tytuł książki: "Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku"
Autor: Levy Jaime
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
System ochrony zdrowia w Polsce
System ochrony zdrowia w Polsce
Bromber Piotr, Hady Joanna, Lachowska Halina
CEDEWU
Literatura dla dzieci Podręcznik dla studentów kierunków pedagogicznych
Literatura dla dzieci Podręcznik dla studentów kierunków pedagogicznych
Antoni Smuszkiewicz
WNU im. A. Mickiewicza
Nieruchomości Sprzedaż, najem, dzierżawa 2011 Skutki w PIT, CIT i VAT Wydanie 3
Nieruchomości Sprzedaż, najem, dzierżawa 2011 Skutki w PIT, CIT i VAT Wydanie 3
Justyna Bauta-Szostak, Bartosz Bogdański
Difin
Herbatka o piątej!
Herbatka o piątej!
Bill Bryson
Zysk i S-ka
Metodyka pracy sędziego w sprawach cywilnych Wydanie 6
Metodyka pracy sędziego w sprawach cywilnych Wydanie 6
Henryk Pietrzkowski
LexisNexis
Inwestorzy alfa. Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych
Inwestorzy alfa. Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych
Maneet Ahuja
Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Swoboda działalności gospodarczej wytwórcy - sprzedawcy energii elektrycznej

Swoboda działalności gospodarczej wytwórcy - sprzedawcy energii elektrycznej

129.00zł
109.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC