Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku 49.00zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tytuł: Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Autor: Levy Jaime
ISBN: 978-83-283-2941-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 02/2017
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 49.00zł


Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.
  • Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
  • Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
  • Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
  • Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Rozdziały:

Przedmowa (5)

Wstęp (7)

1. Strategia UX - co to takiego? (11)

  • Błędne przekonania dotyczące strategii UX (12)
  • No to czym, u licha, jest ta strategia UX? (16)
  • Dlaczego strategia UX jest tak ważna? (17)

2. Cztery elementy składowe strategii UX (19)

  • W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX? (20)
  • Element składowy nr 1: strategia biznesowa (23)
  • Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości (28)
  • Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników (32)
  • Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX (34)
  • Podsumowanie (38)

3. Weryfikacja propozycji wartości (39)

  • Hitowa propozycja wartości (40)
  • Propozycja wartości (41)
  • Podsumowanie (58)

4. Badania na potrzeby analizy konkurencji (59)

  • Nauka na własnych błędach (60)
  • Macierz analizy konkurencji (61)
  • Konkurencja i jej znaczenie (62)
  • Podsumowanie (80)

5. Analiza konkurencji (81)

  • Hitowa propozycja wartości, część druga (82)
  • Analiza - co to takiego? (83)
  • Podsumowanie (99)

6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym (101)

  • Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę! (102)
  • Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości (105)
  • Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości (119)
  • Podsumowanie (121)

7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów (123)

  • Daj z siebie wszystko (124)
  • Jak uzależniłam się od eksperymentów (127)
  • Testowanie dopasowania produktu i rynku z wykorzystaniem prototypów (136)
  • Podsumowanie (149)

8. Partyzanckie badania z udziałem użytkowników (151)

  • Partyzanckie badania z udziałem użytkowników - operacja Silver Lake Café (152)
  • Badania z udziałem użytkowników a partyzanckie badania z udziałem użytkowników (155)
  • Podsumowanie (175)

9. Projektowanie pod kątem konwersji (177)

  • Na tropie hakerów wzrostu (178)
  • Macierz lejka (181)
  • Eksperymenty ze stroną docelową na etapie potencjalnego zainteresowanego (196)
  • Podsumowanie (204)

10. Stratedzy w swoim środowisku naturalnym (205)

  • Holly North (206)
  • Peter Merholz (214)
  • Milana Sobol (223)
  • Geoff Katz (230)

11. Na zakończenie (239)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Globalna sieć Al-Kaidy Nowe państwo islamskie?
Globalna sieć Al-Kaidy Nowe państwo islamskie?
Artur Wejkszner
Difin
Jeździć szybko 49 wskazówek jak jeździć lepiej.
Jeździć szybko 49 wskazówek jak jeździć lepiej.
Frankowski Piotr R.
Galaktyka
Etyka i odpowiedzialność w świecie finansów
Etyka i odpowiedzialność w świecie finansów
Paul H. Dembinski
Studio Emka
Wzory listów i pism niemieckich Poradnik oraz słownik
Wzory listów i pism niemieckich Poradnik oraz słownik
Jacek Gordon
KRAM
Rytuały powietrza
Rytuały powietrza
Chrzanowska Alla Alicja
Ars Scripti-2
Gorączka W świecie poszukiwaczy skarbów
Gorączka W świecie poszukiwaczy skarbów
Tomek Michniewicz
Otwarte
 Koszyk
1 x Biblia w malarstwie
1 x Dictionary of Real estate market
1 x Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych
1 x Adaptacyjna regulacja prędkości jazdy ACC
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign
1 x 300 faktów Nauka i technologia
1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
1 x Elastyczność tłokowych silników spalinowych
1 x Album Polski
1 x Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania
1 x Miasteczko Worthy
1 x Biblioteka książka informacja Internet 2012
1 x 70 wielkich tajemnic świata przyrody
1 x Co znaczy konserwatyzm
1 x Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
1 x Kaligrafia
1 x Biogaz rolniczy odnawialne źródło energii Teoria i praktyczne zastosowanie
1 x Atlas dinozaurów
1 x ASP.NET MVC 5, Bootstrap i Knockout.js. Tworzenie dynamicznych i elastycznych aplikacji internetowych
1 x Android Podstawy tworzenia aplikacji
1 x 1001 wizerunków Matki Boskiej Tradycja i kultura
1 x Coś więcej niż spór o model rządzenia
1 x Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie z płytą CD
1 x Napij się i zadzwoń do mnie
1 x Biblia turystyki motocyklowej
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x Chaos Narodziny nowej nauki
1 x Grypa Praktyczne kompendium
1,418.97zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Przekładniki Modelowanie z zastosowaniem numerycznych metod polowych

Przekładniki Modelowanie z zastosowaniem numerycznych metod polowych

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT