Tytuł: | Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki | | Autor: | Elżbieta Małgorzata Jagiełło | | ISBN: | 978-83-7561-017-8 | | Ilość stron: | 168 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 39.90zł | |
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu.
W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: • Czym jest konkurencyjność gospodarki? • Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa? • Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki? • W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego działania?
Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych.
Motywem przewodnim książki jest zdanie: "Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint".
|