Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu 59.90zł 50.92zł
Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Tytuł: Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Autor: Domański Tomasz
ISBN: 978-83-208-2382-0
Ilość stron: 186
Data wydania: 05/2020
Format: B5
Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90zł 50.92zł


Monografia Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu przygotowana została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego.

Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu.

Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,92zł

Tytuł książki: "Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu"
Autor: Domański Tomasz
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 50.92zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business
Harvard Business School Press
Onepress
Reforma prawa karnego materialnego i procesowego z 2015 roku. Wybrane zagadnienia
Reforma prawa karnego materialnego i procesowego z 2015 roku. Wybrane zagadnienia
Dariusz Kala Igor Zgoliński
Wolters Kluwer
Niebo Kompendium wiedzy o wszechświecie
Niebo Kompendium wiedzy o wszechświecie
Przemysław Rudź
SBM
Rosyjski Kurs dla zabieganych
Rosyjski Kurs dla zabieganych
Anna Buczel Zuzanna Lirska
Edgard
Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle
Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle
Kim Berg Hansen
HELION
Alchemia uwodzenia czyli erotyczna manipulacja mężczyznami
Alchemia uwodzenia czyli erotyczna manipulacja mężczyznami
Agnieszka Ornatowska
Sensus
 Koszyk
1 x Psychologia sukcesu Zbiór technik i narzędzi dla doradców oraz prowadzących szkolenia + CD
1 x Ekonometria skłonności
1 x Dalsze gawędy o sztuce VI-XX wiek
1 x Diagnoza psychiatryczna Praktyczny podręcznik dla klinicystów
1 x Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej Problemy dydaktyki archiwistyki
1 x Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III
625.85zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia Repetytorium

Chirurgia Repetytorium

139.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL