Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu 59.90zł 50.92zł
Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Tytuł: Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Autor: Domański Tomasz
ISBN: 978-83-208-2382-0
Ilość stron: 186
Data wydania: 05/2020
Format: B5
Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90zł 50.92zł


Monografia Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu przygotowana została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego.

Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu.

Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,92zł

Tytuł książki: "Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu"
Autor: Domański Tomasz
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 50.92zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Twoje dziecko pali możesz mu pomóc
Twoje dziecko pali możesz mu pomóc
Carr Allen
Betters Sp.J.
Pracować inaczej Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
Pracować inaczej Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
Frederic Laloux
Studio Emka
Gdzie diabeł nie może dziewczyńska podróż dookoła świata z Warszawy lądem na Bali Część 1
Gdzie diabeł nie może dziewczyńska podróż dookoła świata z Warszawy lądem na Bali Część 1
Minc Joanna, Pilch Paulina
Feeria
Polskie dzieje od czasów najdawniejszych do współczesności
Polskie dzieje od czasów najdawniejszych do współczesności
Alicja Dybkowska, Jan Żaryn, Małgorzata Żaryn
PWN
Zwierzęta oceanu
Zwierzęta oceanu
Phyllis Perry
Muza
Nurkująca kobieta Poradnik
Nurkująca kobieta Poradnik
Dorota Łeweć
Bel Studio
 Koszyk
1 x Encyklopedia geografii Polski
1 x Idiomy polsko-niemieckie Wydanie 7
1 x Encyklopedia domowych wyrobów
149.80zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Biologia
Vademecum maturzysty Biologia

Vademecum maturzysty Biologia

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT