Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Sieci Petriego w modelowaniu i analizie systemów współbieżnych

Sieci Petriego w modelowaniu i analizie systemów współbieżnych

59.00zł
Strategie marketingowe w turystyce 38.00zł
Strategie marketingowe w turystyce

Tytuł: Strategie marketingowe w turystyce
Autor: Maria Johann
ISBN: 978-83-7641-143-9
Ilość stron: 152
Data wydania: 2009
Format: 15.6x23.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 38.00zł


Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej:

– rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,
– proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych,
– znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku,
– zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,
– omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych.

Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.

Rozdziały:

Wstęp

Rozdział 1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce

1.1. Rola sektora usług turystycznych w gospodarce
1.2. Rynek usług turystycznych
1.3. Charakterystyka usług turystycznych
1.4. Geneza marketingu usług turystycznych
1.5. Istota strategii marketingowej w turystyce

Rozdział 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej

2.1. Determinanty wyboru strategii marketingowej
2.2. Analiza firmy i rynku
2.3. Segmentacja i wybór rynku docelowego
2.4. Pozycjonowanie oferty rynkowej
2.5. Wybór instrumentów marketingowych

Rozdział 3. Usługa turystyczna jako produkt

3.1. Istota produktu turystycznego
3.2. Struktura produktu turystycznego
3.3. Kształtowanie oferty turystycznej
3.4. Znaczenie strategii marki

Rozdział 4. Kształtowanie cen w turystyce

4.1. Uwarunkowania decyzji cenowych
4.2. Metody wyznaczania ceny
4.3. Rodzaje strategii cenowych

Rozdział 5. Dystrybucja usług turystycznych

5.1. Pojęcie i znaczenie dystrybucji
5.2. Kryteria wyboru kanałów marketingowych
5.3. Sprzedaż usług turystycznych

Rozdział 6. Promocja w turystyce

6.1. Pojęcie, funkcje i cele promocji
6.2. Instrumenty komunikacji marketingowej
6.3. Założenia strategii promocji

Rozdział 7. Strategia wobec personelu

7.1. Pracownicy firmy
7.2. Obsługa klienta

Rozdział 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce

8.1. Planowanie strategii marketingowej
8.2. Organizowanie i kierowanie działalnością marketingową
8.3. Kontrola działań marketingowych

Rozdział 9. Przykłady do studiowania

9.1. Polska jako atrakcja turystyczna – kształtowanie oferty turystycznej
9.2. Mazurkas Travel – brandstretching, czyli rozciąganie marki
9.3. Triada – strategia cenowo-promocyjna
9.4. TUI – przykład marki globalnej

Bibliografia

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Słownik techniczny polsko-hiszpański
Słownik techniczny polsko-hiszpański
Tadeusz Weroniecki
PWN
Byliny w twoim ogrodzie
Byliny w twoim ogrodzie
Beata Grabowska Tomasz Kubala
Zysk i S-ka
Szkoła remontowania
Szkoła remontowania
Praca zbiorowa
Murator
Rosyjskie siły zbrojne Od Milutina do Putina
Rosyjskie siły zbrojne Od Milutina do Putina
Marek Depczyński
Bellona
Meneliki nowe, czyli wina Tuska i logika białoruska
Meneliki nowe, czyli wina Tuska i logika białoruska
Krzysztof Daukszewicz
Prószyński
System dowodów i postępowanie dowodowe w sprawach cywilnych Wydanie 2
System dowodów i postępowanie dowodowe w sprawach cywilnych Wydanie 2
Kazimierz Piasecki
LexisNexis
 Koszyk
1 x Poradnik zawałowca
1 x Konkurencyjność w sektorze elektroenergetycznym
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
1 x Jak przestałem kochać design
1 x Aleksytymia i dysocjacja jako podstawowe czynniki zjawisk potraumatycznych
1 x Atlas anatomii palpacyjnej Badanie manualnej powłok Wydanie 3
1 x Biochemia Podręcznik dla studentów medycznych studiów licencjackich
1 x Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania
1 x Architekci i historia
1 x Dylematy europejskiej dyplomacji XX-XXI wieku
1 x Cmentarze I Wojny Światowej
1 x Neurologia dziecięca w przypadkach klinicznych
1 x Okładka jako część dokumentu na przykładzie płyty gramofonowej w ujęciu bibliologicznym
1 x Burza w mózgu nastolatka Potencjał okresu dorastania
1 x Zbuntowany dziedzic
1 x Duchowe życie mózgu
1 x Tajemnica wyspy Flatey
1 x Dlaczego ćmy lecą do światła
1 x Stany nagłe w zarysie
1 x Doładuj mózg Trening inteligencji
1 x Architektura - wizje niezrealizowane
1 x Leczenie bólu neuropatycznego Stan wiedzy na rok 2019
1 x Mózg odporny na stres
1 x Ford Focus II i C-MAX
1 x Biblia turystyki motocyklowej
1 x Fotografia dziennikarska Teoria praktyka prawo
1 x Administracja publiczna Zadania publiczne administracji samorządowej i ich realizacja przez NGO
1 x Mózg chce więcej Dopamina. Naturalny dopalacz
1 x Autobusy z Sanoka 1950-2013
1 x Gramatyka języka tureckiego
1 x Co sprawia, że ja to ja
1 x 1000 angielskich słówek Ilustrowany słownik angielsko-polski polsko-angielski
1 x Atlas technik znieczulenia regionalnego pod kontrolą ultrasonograficzną
1 x Udar i przebudzenie
1 x Białe certyfikaty i świadectwa efektywności energetycznej w UE Analiza porównawcza regulacji systemowych przyjętych w Wielkiej Bry
1 x Technologia walcowania gwintów zewnętrznych
1 x Ochrona środowiska a integracja europejska Doświadczenia polskie
1 x Fizjologia zwierząt Wydanie 9
1 x Padaczka Obraz kliniczny napadów padaczkowych
1 x Flesz. O fotografii z lampą błyskową
1 x Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe
1 x Alice Munro wprowadzenie do twórczości
1 x Skuteczne sposoby na nadciśnienie
1 x Rehabilitacja w chirurgii
1 x Czy niedźwiedzie polarne czują się samotne
1 x Promocja zdrowia Tom 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia
1 x Arcydzieła Malarstwa Muzeum Historii Sztuki w Wiedniu
1 x Dobro i sprawiedliwość w opiece zdrowotnej
1 x Gospodarka a środowisko i ekologia Wydanie 4
1 x Padaczka i inne zaburzenia napadowe u dzieci
2,978.35zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Geografia
Potencjał leczniczy klimatu Polski

Potencjał leczniczy klimatu Polski

49.00zł
41.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION