Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategie marketingowe Wydanie 2 59.90zł 49.12zł
Strategie marketingowe Wydanie 2

Tytuł: Strategie marketingowe Wydanie 2
Autor: Wojciech Wrzosek
ISBN: 978-83-208-2007-2
Ilość stron: 280
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90zł 49.12zł


Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia.

W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Spis treści:

Rozdział 1. Istota strategii marketingowych
1.1. Treść strategii marketingowych
1.2. Proces kształtowania strategii marketingowych
1.2.1. Faza opracowywania strategii
1.2.2. Faza wdrażania strategii
1.3. Decyzje marketingowe
1.4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa
1.5. Konflikt i zgodność strategii
1.6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych
1.7. Zmiany strategii marketingowych
1.7.1. Proces i mechanizm zmian
1.7.2. Przesłanki zmian
1.7.3. Bariery zmian
1.7.4. Zakres zmian

Rozdział 2. Formułowanie, wybór i zmiany strategii marketingowych
2.1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych
2.1.1. Źródła inspiracji
2.1.2. Procedury formułowania strategii marketingowych
2.2. Decyzje dotyczące wyboru rynku docelowego
2.3. Decyzje dotyczące wyboru sposobów postępowania
2.4. Decyzje dotyczące wyboru instrumentów marketingowych
2.5. Przesłanki zmian strategii marketingowych

Rozdział 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych
3.1. Informacja jako podstawa kształtowania strategii marketingowych
3.1.1. Istota i funkcje informacji
3.1.2. Informacje a proces decyzyjny
3.2. Rodzaje informacji na potrzeby strategii marketingowych i źródła ich pozyskiwania.
3.2.1. Informacje o zjawiskach i warunkach działania na rynku
3.2.2. Informacje o podmiotach rynku

Rozdział 4. Strategie wobec konkurentów
4.1. Podstawy wyboru strategii
4.1.1. Kryteria wyboru strategii
4.1.2. Analiza zdolności konkurencyjnych konkurentów
4.2. Unikanie konkurencji lub konkurowanie
4.2.1. Unikanie konkurencji
4.2.2. Podstawy konkurowania
4.2.3. Zespalanie działalności
4.3. Strategie obronne
4.4. Strategie aktywne
4.4.1. Rodzaje strategii aktywnych
4.4.2. Strategia frontalnej konfrontacji
4.4.3. Strategia selektywnego oddziaływania
4.4.4. Strategia omijania konkurentów
4.5. Strategie adaptacyjne
4.5.1. Cechy strategii adaptacyjnych
4.5.2. Stopień adaptacji
4.5.3. Szybkość adaptacji
4.6. Strategie globalne i selektywne
4.6.1. Podstawowe cechy strategii
4.6.2. Strategie globalne
4.6.3. Strategie selektywne
4.7. Różnicowanie i zmiany strategii
4.7.1. Różnicowanie strategii
4.7.2. Zmiany strategii

Rozdział 5. Strategie wobec dostawców i pośredników
5.1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.1.1. Dostawcy i pośrednicy jako podmioty otoczenia przedsiębiorstwa
5.1.2. Udział dostawców i pośredników w oddziaływaniu na finalnych nabywców
5.1.3. Uwarunkowania kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe
5.2.1. Strategie wobec dostawców jako strategie marketingowe
5.2.2. Strategie wobec pośredników jako strategie marketingowe
5.3. Rodzaje strategii wobec dostawców
5.3.1. Podstawowe rodzaje strategii wobec dostawców
5.3.2. Strategie wyboru dostawców
5.3.3. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z dostawcami
5.4. Rodzaje strategii wobec pośredników
5.4.1. Strategie wyboru pośredników
5.4.2. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z pośrednikami
5.5. Różnicowanie strategii wobec dostawców i pośredników
5.6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.1. Czynniki sprzyjające zmianom strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.2. Ograniczenia dotyczące dokonywania zmian strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.3. Kierunki zmian strategii wobec dostawców i pośredników

Rozdział 6. Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku
6.1. Fazy rozwojowe rynku
6.2. Strategie marketingowe wejścia na rynek
6.2.1. Dylemat wejścia: pionier czy naśladowca
6.2.2. Strategie pioniera
6.2.3. Strategie naśladowcy
6.3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji)
6.3.1. Liderzy i pretendenci a faza ekspansji
6.3.2. Cele i strategie liderów
6.3.3. Cele i strategie pretendentów
6.4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym
6.4.1. Symptomy fazy dojrzałości rynku
6.4.2. Strategie nakierowane na utrzymanie udziału w rynku bez zmiany jego wielkości
6.4.3. Strategie nakierowane na stymulowanie wzrostu sprzedaży
6.4.4. Strategie odzyskiwania nabywców utraconych
6.5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym
6.5.1. Dylematy fazy depresji rynku
6.5.2. Ocena atrakcyjności rynku schyłkowego
6.5.3. Strategie wyjścia z rynku

Rozdział 7. Strategie produktowo-rynkowe
7.1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych
7.1.1. Istota strategii produktowo-rynkowych
7.1.2. Podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych .
7.2. Rodzaje strategii produktowo-rynkowych
7.2.1. Strategie produktowo-rynkowe w ujęciu H.I. Ansoffa
7.2.2. Strategie produktowo-rynkowe w poszerzonym ujęciu
7.3. Strategie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku
7.3.1. Strategia penetracji rynku
7.3.2. Strategia modyfikacji produktu
7.3.3. Strategia innowacji produktowych
7.4. Strategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku
7.4.1. Strategia poszerzania rynku
7.4.2. Strategia poszerzania rynku poprzez modyfikacje produktu
7.4.3. Strategia poszerzania rynku poprzez innowacje produktowe
7.5. Strategie produktu skierowane na nowe rynki
7.5.1. Strategia ekspansji geograficznej
7.5.2. Strategia ekspansji poprzez modyfikacje produktu
7.5.3. Strategia ekspansji poprzez innowacje produktowe
7.6. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych

Rozdział 8. Strategie komunikacji marketingowej
8.1. Istota i podstawy strategii komunikacji marketingowej
8.1.1. Ogólna charakterystyka komunikacji marketingowej
8.1.2. Narzędzia i kanały komunikacji marketingowej
8.1.3. Pojęcie strategii komunikacji marketingowej
8.1.4. Kryteria wyodrębniania strategii komunikacji marketingowej
8.2. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na realizowane cele
8.3. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na uwarunkowania stosowania
8.3.1. Rodzaje uwarunkowań
8.3.2. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane fazą cyklu życia produktu
8.3.3. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane pozycją rynkową przedsiębiorstwa i formą rynku
8.3.4. Strategie komunikacji marketingowej wykorzystywane w odniesieniu do różnych grup nabywców
8.4. Ograniczenia stosowania strategii komunikacji marketingowej

Rozdział 9. Strategie tworzenia wartości dla nabywcy poprzez usługi
9.1. Usługa jako element strategii marketingowej
9.2. Podstawy kształtowania strategii tworzenia wartości dla nabywcy poprzez usługi
9.3. Kryteria wyodrębniania strategii tworzenia wartości poprzez usługi
9.3.1. Kryteria wyodrębniania wielokrotnych podziałów usług
9.3.2. Kryteria wielokrotnej dychotomizacji usług
9.4. Rodzaje strategii tworzenia wartości poprzez usługi
9.4.1. Strategie komercyjne i niekomercyjne
9.4.2. Strategie wobec odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych
9.4.3. Strategie wobec mocno zaangażowanego odbiorcy i słabo zaangażowanego odbiorcy
9.4.4. Strategie usług związanych z czynnościami materialnymi i niematerialnymi
9.4.5. Strategie usług pośrednictwa i usług właściwych
9.4.6. Strategie usług świadczonych w bezpośrednim i pośrednim kontakcie
9.4.7. Strategie usług świadczonych w sposób ciągły i nieciągły
9.4.8. Strategie usług standaryzowanych i indywidualizowanych
9.4.9. Strategie usług sezonowych i niesezonowych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,12zł

Tytuł książki: "Strategie marketingowe Wydanie 2"
Autor: Wojciech Wrzosek
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Myśl językoznawcza z myślą o przekładzie Wybór prac
Myśl językoznawcza z myślą o przekładzie Wybór prac
Tabakowska Elżbieta
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ubezpieczenie społeczne Podręcznik akademicki
Ubezpieczenie społeczne Podręcznik akademicki
Wojciech Muszalski
PWN
Dla łasuchów Słodkie przysmaki i desery
Dla łasuchów Słodkie przysmaki i desery
Praca zbiorowa
Weltbild
Unia bankowa
Unia bankowa
Zaleska Małgorzata
Difin
Jarek Patriota Bóg, honor i włoszczyzna
Jarek Patriota Bóg, honor i włoszczyzna
Artur Pruziński
Novae Res
Joga oczu recepta na życie bez okularów
Joga oczu recepta na życie bez okularów
Kazuhiro Nakagawa
Vital
 Koszyk
1 x Bądź liderem
1 x Fizyka doświadczalna Tom 1 Mechanika i ciepło
1 x Najpiękniejsza pamiątka
1 x 10 pytań na które nauka nie znalazła jeszcze odpowiedzi Przewodnik po naukowym buszu
169.61zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Chemia
Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN