Tytuł: | Strategie zarządzania na rynku mediów | | Autor: | Lucy Kung | | ISBN: | 978-83-264-1133-5 | | Ilość stron: | 320 | | Data wydania: | 11/2010 | | Format: | 16.5x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura. Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich znaczenie dla wielu sektorów przemystu medialnego - telewizji, radia, prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie teoretyczne popiera przyktadami z działalności takich gigantów, jak: BBC, Endemol czy CNN.
Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.
Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spótek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.
Lucy Kiing jest profesorem Media Management Transformation Centre Uniwersytetu w Jonkdping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spótki Swiss Broadcasting Corporation i prezesem Europejskiego Stowarzyszenia Zarządzania Mediami.
Książka Lucy Kung to bezcenny zbiór informacji dla studentów zarządzania w mediach. Wykorzystanie w catej pracy pieczołowicie dobranych przykładów pozwolifo dostosować rozważania teoretyczne do realiów i przyczyniło się do powstania czytelnego wprowadzenia w tę dziedziną.
Rozdziały: Rozdział 1. Wprowadzenie.
Część I. Kontekst strategiczny. Rozdział 2. Gałęzie przemysłu medialnego. Rozdział 3. Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego. Rozdział 4. Konwergencja i jej przyczyny.
Część II. Od kontekstu do koncepcji. Rozdział 5. Strategia w branżach medialnych Rozdział 6. Zarządzanie zmianami technologicznymi. Rozdział 7. Kreatywność i innowacyjność. Rozdział 8. Poznanie, kultura i strategia. Rozdział 9. Struktura przedsiębiorstwa. Rozdział 10. Przywództwo. Rozdział 11. Wnioski
|