Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Strategie zarządzania na rynku mediów 69.00zł
Strategie zarządzania na rynku mediów

Tytuł: Strategie zarządzania na rynku mediów
Autor: Lucy Kung
ISBN: 978-83-264-1133-5
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2010
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 69.00zł


Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura. Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich znaczenie dla wielu sektorów przemystu medialnego - telewizji, radia, prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie teoretyczne popiera przyktadami z działalności takich gigantów, jak: BBC, Endemol czy CNN.

Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.

Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spótek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.

Lucy Kiing jest profesorem Media Management Transformation Centre Uniwersytetu w Jonkdping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spótki Swiss Broadcasting Corporation i prezesem Europejskiego Stowarzyszenia Zarządzania Mediami.

Książka Lucy Kung to bezcenny zbiór informacji dla studentów zarządzania w mediach. Wykorzystanie w catej pracy pieczołowicie dobranych przykładów pozwolifo dostosować rozważania teoretyczne do realiów i przyczyniło się do powstania czytelnego wprowadzenia w tę dziedziną.

Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie.

Część I. Kontekst strategiczny.
Rozdział 2. Gałęzie przemysłu medialnego.
Rozdział 3. Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego.
Rozdział 4. Konwergencja i jej przyczyny.

Część II. Od kontekstu do koncepcji.
Rozdział 5. Strategia w branżach medialnych
Rozdział 6. Zarządzanie zmianami technologicznymi.
Rozdział 7. Kreatywność i innowacyjność.
Rozdział 8. Poznanie, kultura i strategia.
Rozdział 9. Struktura przedsiębiorstwa.
Rozdział 10. Przywództwo.
Rozdział 11. Wnioski

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Biało-czerwony Tajemnica Sat-Okha
Biało-czerwony Tajemnica Sat-Okha
Dariusz Rosiak
CZARNE
Imigranci polscy w Kanadzie Socjologiczna analiza procesów adaptacji
Imigranci polscy w Kanadzie Socjologiczna analiza procesów adaptacji
Małgorzata Krywult-Albańska
Impuls
Kotlin w akcji
Kotlin w akcji
Dmitry Jemerov
HELION
Opieka paliatywna Poradnik dla lekarzy i pielęgniarek rodzinnych oraz rodzin pacjentów
Opieka paliatywna Poradnik dla lekarzy i pielęgniarek rodzinnych oraz rodzin pacjentów
Krajewska-Kułak Elżbieta, Dzierżanowski Tomasz, Krzyżanowski Dominik, Cybulski Mateusz
Difin
Anatomia trendu Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem Wydanie 2
Anatomia trendu Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem Wydanie 2
Henrik Vejlgaard
Wolters Kluwer
Etyczne i społeczne wymiary pracy
Etyczne i społeczne wymiary pracy
G. Norbert Pikuła
Impuls
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Matematyka
Vademecum matura matematyka 2017

Vademecum matura matematyka 2017

39.98zł
33.98zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN