Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Stworzeni aby służyć 39.00zł
Stworzeni aby służyć

Tytuł: Stworzeni aby służyć
Autor: Dan Sanders
ISBN: 978-83-7526-647-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 2008
Oprawa: Twarda
Format: 14.0x20.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 39.00zł


W organizacjach stworzonych po to, aby służyć, pracownicy przychodzą do pracy dlatego, że chcą, a nie dlatego, że muszą.

Dan Sanders, prezes wielokrotnie nagradzanej firmy United Supermarkets, głosi odważną tezę: dominujący obecnie model zarządzania przedsiębiorstwem opiera się na błędnych założeniach. Konieczna jest radykalna zmiana rozumienia celu pracy i budowanie kultury zarządzania, w której centrum znajdują się ludzie. Liderzy muszą odkryć, że praca, którą traktuje się jak misję, przynosi pracownikom poczucie spełnienia, co ma wpływ nie tylko na sukces finansowy firmy, ale również na przyszłość otaczającego ją świata. Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako "najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie" można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do dziewięćdziesięcioletniej historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.

Zachęca do tego, aby:
• traktować klientów jak partnerów,
• tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
• skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
• powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
• zmniejszać rotację pracowników,
• budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
• dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.

Rozdziały:

Część I. Budowanie organizacji skoncentrowanych na ludziach w świecie skoncentrowanym na liczbach
1. Wyższa matematyka
2. Nowy model kariery zawodowej
3. Kiedy zwycięzcy upadają
4. Czym różni się zawodnik od fana?

Część II. Rrozpocznijmy od kwestii najważniejszych
5. Kim jesteśmy
6. Do czego zmierzamy, czyli misja
7. Kiedy to nastąpi, czyli nadzieja na przyszłość
8. Kiedy pojawiają się trudności (a z pewnością się pojawią)

Część III. To, co niematerialne, steruje tym, co materialne
9. Ludzie, nie zyski
10. Podejmowanie decyzji to coś więcej niż przeglądanie tabelek
11. Model zarządzania 4P
12. Pokora ma większą moc niż pycha

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Gospodarka magazynowa
Gospodarka magazynowa
Barbara Galińska
Difin
Analiza rzeczywista i zespolona Wydanie 2
Analiza rzeczywista i zespolona Wydanie 2
Walter Rudin
PWN
100 najlepszych przepisów Na klasyczne przekąski
100 najlepszych przepisów Na klasyczne przekąski
Praca zbiorowa
Olesiejuk
Polskie gospodarstwa domowe wobec wyzwań globalizacyjnych. Wybrane problemy
Polskie gospodarstwa domowe wobec wyzwań globalizacyjnych. Wybrane problemy
Bogumiła Szopa, Michał Michorowski
PWE
Ubezpieczenia społeczne w praktyce
Ubezpieczenia społeczne w praktyce
Piotr Kostrzewa
Wolters Kluwer
Jak gdzie kiedy
Jak gdzie kiedy
Praca zbiorowa
Arti
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Chemia
Wstęp do chemii supramolekularnej

Wstęp do chemii supramolekularnej

50.00zł
42.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT