Tytuł: | Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości Zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania | | Autor: | W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz | | ISBN: | 978-83-7561-046-8 | | Ilość stron: | 328 | | Data wydania: | 2010 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 16.5x24.0cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 69.90zł | |
Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania.
Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką?
Sustainablity to nowatorski pomysł na biznes trwały, odnawialny, zdolny przetrwać różne okoliczności, biznes, którego procesy zapewniają mu witalność w nieprzewidywalnym i turbulentnym otoczeniu.
Książka odpowiada w szczególności na następujące pytania: • Jak wyglądać będzie przedsiębiorstwo przyszłości? • Co stanowi główne czynniki krytyczne jego sukcesu? • Na czym polegają nowe paradygmaty w zarządzaniu? • Jakie są konsekwencje teorii chaosu dla zarządzania? • Na czym polega zarządzanie kluczowymi obszarami w przedsiębiorstwie, takimi jak: zmiana, zaufanie, innowacje, ekologia, wiedza, wirtualizacja, przywództwo, wartość ...
Te i wiele innych istotnych zagadnień wyjaśnia ta publikacja, którą odróżnia od innych pozycji na rynku kompleksowe, odważne i przyszłościowe spojrzenie na problemy zarządzania. Jest więc ona niezbędną pozycją dla Czytelników, którzy pragną być na bieżąco w nowych realiach zarządzania.
|