Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
- Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
- Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
- Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
- Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.
Rozdziały:
Wstęp (7) Jak czytać książkę (11) CZĘŚĆ I: TELEMARKETER Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15) Rozdział 2. Ja i moi klienci (69) Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89) CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167) Rozdział 5. System call center (181) Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195) Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł
|