Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 39.90zł
System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015

Tytuł: System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-283-4533-1
Ilość stron: 184
Data wydania: 05/2018
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł


Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. Kiedy firma ogłasza, że pracuje nad czymś wyjątkowo atrakcyjnym, zazwyczaj zwiększa się liczba osób chcących uczestniczyć w danym projekcie oraz konsumentów gotowych ustawić się zawczasu w kolejce. Jakość jest od dawien dawna jednym z najważniejszych czynników osiągania przewagi konkurencyjnej.

Jedynym ze sposobów na doskonalenie wyrobów i usług jest wprowadzenie w firmie systemu zarządzania jakością. To opracowanie zostało w całości poświęcone praktycznym możliwościom wdrażania i utrzymywania systemu zarządzania jakością według najpopularniejszej normy ISO 9001:2015. Publikacja zawiera opis i interpretację poszczególnych punktów owej normy. Ukazuje aktualny stan wiedzy na temat różnorakich jej kryteriów i podpowiada metodologię ich zastosowania. Uczula również na ograniczenia normy ISO 9001:2015. Przygotowując książkę, jej autor korzystał z własnych doświadczeń nabytych w trakcie pełnienia funkcji auditora i konsultanta jakości. Publikację polecamy studentom zarządzania, konsultantom jakości, auditorom, pełnomocnikom i menedżerom jakości.

Rozdziały:

    Wprowadzenie (5)

    Rozdział 1. Kontekst organizacji (9)

    • 1.1. Zrozumienie organizacji i jej kontekstu (9)
      • 1.1.1. Kontekst zewnętrzny (4.1) (9)
      • 1.1.2. Kontekst wewnętrzny (11)
    • 1.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych (4.2) (21)
    • 1.3. Określenie zakresu systemu zarządzania jakością (4.3) (23)
    • 1.4. System zarządzania jakością i jego procesy (4.4) (26)

    Rozdział 2. Przywództwo (31)

    • 2.1. Przywództwo i zaangażowanie (31)
    • 2.2. Orientacja na klienta (5.1.2) (35)
    • 2.3. Polityka (5.2) (40)
    • 2.4. Role, odpowiedzialność i uprawnienia w organizacji (43)

    Rozdział 3. Planowanie (6) (49)

    • 3.1. Działania odnoszące się do ryzyk i szans (6.1) (49)
    • 3.2. Cele jakości i planowanie ich osiągnięcia (6.2) (54)
    • 3.3. Planowanie zmian (6.3) (59)

    Rozdział 4. Wsparcie (7) (63)

    • 4.1. Zasoby (7.1) (63)
      • 4.1.1. Ludzie (7.1.2) (64)
      • 4.1.2. Infrastruktura (7.1.3) (71)
      • 4.1.3. Środowisko prowadzenia procesów (7.1.4) (72)
      • 4.1.4. Zasoby do monitorowania i pomiarów (7.1.5) (75)
      • 4.1.5. Wiedza organizacji (7.1.6) (79)
    • 4.2. Kompetencje (7.2) (83)
    • 4.3. Świadomość (7.3) (84)
    • 4.4. Komunikacja (7.4) (86)
    • 4.5. Udokumentowane informacje (7.5) (89)

    Rozdział 5. Działania operacyjne (8) (95)

    • 5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi (8.1) (96)
    • 5.2. Wymagania dotyczące wyrobów i usług (8.2) (97)
      • 5.2.1. Komunikacja z klientem (8.2.1) (97)
      • 5.2.2. Określenie wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.2) (103)
      • 5.2.3. Przegląd wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.3) (106)
      • 5.2.4. Zmiany wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.4) (107)
    • 5.3. Projektowanie i rozwój wyrobów i usług (8.3) (108)
    • 5.4. Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz (8.4) (116)
      • 5.4.1. Postanowienia ogólne (8.4.1) (116)
      • 5.4.2. Rodzaj i zakres nadzoru (8.4.2) (121)
      • 5.4.3. Informacje dla zewnętrznych dostawców (8.4.3) (121)
    • 5.5. Produkcja i dostarczanie usługi (8.5) (122)
      • 5.5.1. Nadzorowanie produkcji i dostarczania usługi (8.5.1) (122)
      • 5.5.2. Identyfikacja i identyfikowalność (8.5.2) (124)
      • 5.5.3. Własność należąca do klientów lub dostawców zewnętrznych (8.5.3) (125)
      • 5.5.4. Zabezpieczenie (8.5.4) (125)
      • 5.5.5. Działania po dostawie (8.5.5) (127)
      • 5.5.6. Nadzorowanie zmian (8.5.6) (128)
    • 5.6. Zwolnienie wyrobów i usług (8.6) (128)
    • 5.7. Nadzór nad niezgodnymi wyjściami (8.7) (130)

    Rozdział 6. Ocena efektów działania (9) (133)

    • 6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena (9.1) (133)
      • 6.1.1. Postanowienia ogólne (9.1.1) (133)
      • 6.1.2. Zadowolenie klienta (9.1.2) (135)
      • 6.1.3. Analiza i ocena (9.3.1) (137)
    • 6.2. Audyt wewnętrzny (9.2) (139)
    • 6.3. Przegląd zarządzania (9.3) (144)
      • 6.3.1. Postanowienia ogólne (9.3.1) (144)
      • 6.3.2. Dane wejściowe do przeglądu zarządzania (9.3.2) (144)
      • 6.3.3. Dane wyjściowe z przeglądu zarządzania (9.3.3) (149)

    Rozdział 7. Doskonalenie (10) (151)

    • 7.1. Postanowienia ogólne (10.1) (151)
    • 7.2. Niezgodności i działania korygujące (10.2) (152)
    • 7.3. Ciągłe doskonalenie (10.3) (152)

    Suplement. Błędy w procesie wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością (157)

    Zakończenie (161)

    Bibliografia (163)

    Skorowidz (177)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Krągła rewolucja Piękno w rozmiarze XL i... każdym innym
Krągła rewolucja Piękno w rozmiarze XL i... każdym innym
Rachel Caplin, Tonya Sandis
Septem
Intencjonalność komunikacyjna gestów wskazujących
Intencjonalność komunikacyjna gestów wskazujących
Ewa Jarmołowicz-Nowikow
WNU im. A. Mickiewicza
Dzieje nauki Nauki ścisłe i przyrodnicze
Dzieje nauki Nauki ścisłe i przyrodnicze
Praca zbiorowa
PWN
Psychologia
Psychologia
Gillian Butler
GWP
Izrael po mojemu
Izrael po mojemu
Renata Pruszkowska
Vocatio
Rynek usług telekomunikacyjnych
Rynek usług telekomunikacyjnych
Henryk Babis, Kinga Flaga-Gieruszyńska
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x 100 najpiękniejszych zabytków Polski
1 x Gastroenterologia hepatologia i endoskopia Tom 2
1 x Bieszczady Góry magiczne
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x 1001 obrzydliwych obrzydliwości
1 x Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?
283.79zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia kolorektalna

Chirurgia kolorektalna

139.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN