Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie zespołem » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders 59.00zł 41.89zł
Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders

Tytuł: Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-4212-5
Ilość stron: 296
Data wydania: 12/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 59.00zł 41.89zł


Dyrektywny czy partycypacyjny?

Jaki styl zarządzania wybrałby współczesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. Są bowiem takie przypadki, w których więcej korzyści przyniesie wskazanie ludziom gotowych rozwiązań, wytyczenie ścieżek, jakimi podwładni powinni się poruszać. Są też inne sytuacje, w których lepiej się sprawdzi oddanie władzy, ponieważ cel osiągnąć można jedynie poprzez wzbudzenie maksymalnego poczucia odpowiedzialności i zaangażowania u każdego z członków zespołu. Współczesny lider powinien świadomie i elastycznie dostosowywać swój styl zarządzania do wymogów chwili, sytuacji rynkowej, oczekiwań środowiska, w jakim firma działa. Tylko skąd wiadomo, który styl w konkretnym momencie zastosować?

W 1973 roku ukazała się praca pt. Przywództwo i podejmowanie decyzji. Jej współautorem był profesor Victor H. Vroom. W publikacji tej zademonstrowano matematycznie umocowany model przywództwa odnoszący się do kwestii stopnia partycypacji podwładnych w procesie rozwiązywania problemów. Na tej podstawie Vroom wraz ze swoim zespołem z Uniwersytetu Yale opracował i przedstawił model przywództwa powszechnie dziś określany jako Decision Making for Leaders. Wprowadza on pięć różnych wzorców angażowania zespołów i podpowiada, który z nich będzie najskuteczniejszy w danej sytuacji. Ta książka, napisana na podstawie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu szkoleń menedżerskich czerpiących z modelu profesora Vrooma, stanowi gotowy podręcznik ćwiczeniowy dla każdego świadomego lidera.

Rozdziały:

    Prolog. Sukces? (9)

    Przedmowa. O angażowaniu w Polsce - wywiad (15)

    Rozdział 1. Dlaczego warto zainteresować się modelem Decision Making for Leaders? (23)

    • Czego unikać w stosowaniu metody Decision Making for Leaders? (29)
    • Metoda Decision Making for Leaders - jak to się zaczęło (31)

    Rozdział 2. Kontinuum partycypacyjne (41)

    • Charakterystyka zagadnienia. Czym jest kontinuum partycypacyjne? (42)
      • Pułapki w stosowaniu kontinuum partycypacyjnego (43)
    • Rekomendacje - jak używać modelu kontinuum partycypacyjnego (45)
      • Decyzja dyrektywna (51)
      • Konsultacja indywidualna (59)
      • Konsultacja grupowa (podział planów sprzedaży) (70)
      • Moderowanie (78)
      • Delegowanie (88)
    • Podsumowanie (96)

    Rozdział 3. W jakim stopniu zaangażować zespół silnych osobowości? (101)

    • Dylemat decyzyjny Arlene Blum. Wprowadzenie (102)
      • Decyzja Arlene (105)
      • Przywództwo Arlene Blum (108)
    • Przywództwo oparte na marzeniach i pasji do ich realizowania (110)
    • Dyrektywna decyzja a zespół. Wnioski (112)
      • Kiedy jesteś szefem, czasem to jedynie Ty możesz podjąć ważną, trudną decyzję (112)
      • Twoja rola jako szefa (113)
      • Pułapki przy komunikowaniu dyrektywnej decyzji (113)
      • Szef to czasem samotny zawód (114)
      • Model przekazywania trudnych decyzji szefowskich (115)

    Rozdział 4. Jak formułować problem decyzyjny (123)

    • Jak skutecznie formułować problem (124)
    • Skuteczne angażowanie zespołu (131)
    • Wskazówki dla szefów, jak angażować zespół ekspertów (137)

    Rozdział 5. Efektywna decyzja (139)

    • Efektywna decyzja (140)
      • Jakość decyzji (142)
      • Wdrożenie decyzji (144)
      • Koszt procesu = czas w modelu Vrooma (147)
      • Waga rozwoju (151)
    • Podsumowanie (156)

    Rozdział 6. Czynniki sytuacyjne w modelu Vrooma (159)

    • 11 czynników sytuacyjnych Vrooma (160)
      • Waga decyzji (163)
      • Potrzeba zaangażowania (167)
      • Wiedza lidera (174)
      • Prawdopodobieństwo zaangażowania (177)
      • Zbieżność celów (182)
      • Wiedza grupy (187)
      • Praca zespołowa (191)
      • Ryzyko niejednomyślności (196)
      • Ograniczenia interakcji (200)
      • Waga czasu (205)
      • Waga rozwoju (210)

    Rozdział 7. Jak budować autorytet lidera? (217)

    Rozdział 8. O angażowaniu zespołu - wskazówki dla początkujących szefów (235)

    • Główne zadanie dla Ciebie jako szefa (237)
    • Nie martw się - każdy szef wcześniej czy później wpada w pułapkę nadodpowiedzialności (237)
    • Czy można się przyjaźnić z członkami swojego zespołu? (239)
    • Kiedy decydujesz, negocjujesz, prosisz (240)
    • Trudna decyzja. Pierwsza kamizelka ratunkowa (242)
      • Model przekazywania trudnych decyzji szefowskich (242)
    • Exposé szefa. Druga kamizelka ratunkowa (246)
      • Twoje wartości i cele (246)
    • Rozmowy monitorujące. Trzecia kamizelka ratunkowa (248)
    • Jak wyciągać konsekwencje i doceniać pracowników. Czwarta kamizelka ratunkowa (250)
      • Konsekwencje (250)
      • Docenianie (252)
    • Jak motywować osłabionego pracownika. Piąta kamizelka ratunkowa (254)
      • Model wspierania osłabionego pracownika (255)
    • Podsumowanie (257)

    Dodatek A. Narzędzia (259)

    Dodatek B. Ściąga dla szefa (263)

Tytuł książki: "Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 41.89zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wielka Interna Gastroenterologia Tom 2
Wielka Interna Gastroenterologia Tom 2
Dąbrowski Andrzej
Medical Tribune
Wiedeń przewodnik
Wiedeń przewodnik
Praca zbiorowa
Expressmap
Paryż Przewodnik Step by Step
Paryż Przewodnik Step by Step
Michael Macaroon
LANGENSCHEIDT
Stany naglące w położnictwie
Stany naglące w położnictwie
Sue Wieteska, Kim Hinshaw, Malcolm Woollard
PZWL
SuperQuiz Piłka nożna
SuperQuiz Piłka nożna
Praca zbiorowa
Edgard
Do piekła i z powrotem: Europa 1914-1949
Do piekła i z powrotem: Europa 1914-1949
Ian Kershaw
ZNAK
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka statystyczna Część 2

Fizyka statystyczna Część 2

129.00zł
96.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press