Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić? Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział.
Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu - od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei, ale po to, żebyś spośród nich wybierał te, dzięki którym mocniej zabrzmi Twój niepowtarzalny, przyciągający czytelników głos.
Rozdziały:
Wstęp 11
Część 1. Fundamenty 13
Część 2. Konstrukcja 53
Część 3. Narzędzia 97
Część 4. Trendy 137
Część 5. Efekty specjalne 171
Część 6. Formy 227
Część 7. Ostatnie szlify 277
Część 8. Niepowtarzalność 305
Zakończenie 331
Wskazówki i przykładowe rozwiązania do ćwiczeń 333