Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim 39.00zł 27.69zł
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Tytuł: Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-3536-3
Ilość stron: 191
Data wydania: 01/2019
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.00zł 27.69zł


W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję?
  • Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
  • Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
  • Kto kupuje markę a kto produkt.
  • Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
  • Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
  • Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.

Rozdziały:

Rozdział 1. Czym się różni sprzedaż B2C od B2B?

* Czy to jeszcze sprzedaż, czy już marketing?

* Jak zachowujemy się jako klienci?

* Czy naprawdę wiemy, czego chcemy?

* Jakie naprawdę mamy potrzeby?

* Jak podejmujemy decyzje?

* O co chodzi z tą ceną?

* Czym naprawdę jest cena? 7

Rozdział 2. Kim jest Twój IPK?

* Cechy IPK

* Czy cena ma znaczenie?

* Spraw, aby klient Cię polubił!

* Trzy przestrzenie

* Dlaczego warto rozmawiać?

* Odpowiadaj na niezadawane pytania 25

Rozdział 3. Bądź ze sobą szczery

* Kim jest trudny klient?

* Trudny czy chamski?

* Co faktycznie ma wpływ na efekty sprzedaży?

* Ludzie są różni

* 7 typów klientów

* Jak sobie radzić z poszczególnymi typami? 53

Rozdział 4. Typy sprzedawców też istnieją

* Jakim jesteś sprzedawcą?

* Kompetencje także, ale...

* Czy można stać się lepszym sprzedawcą? 75

Rozdział 5. Segmentacja niejedno ma imię

* Modele podziału rynku

* Psychograficzny portret Polaków

* Segmentacja w praktyce

* Brak segmentacji przyczyną rynkowej ślepoty 87

Rozdział 6. Produkt a marka

* Kto kupuje markę, a kto produkt?

* Kod genetyczny marki

* Czy choinka jest marką?

* Jak sprzedać ideę?

* Marketing idei

* Emocje w reklamie społecznej 111

Rozdział 7. Nowy klient i co dalej?

* Nie tylko kontrakty

* Klient źródłem klientów

* Jak zdobywać polecenia?

* Co jest najważniejsze w procesie sprzedaży?

* Trochę statystyki

* Nowy nawyk

* Dywersyfikacja poszukiwań 127

Rozdział 8. Komunikacja w ujęciu marketingowym

* Język komunikacji, czyli słuchaj, dzieweczko!

* Crowd promotion

* Kanały i narzędzia komunikacji

* Event w służbie promocji

* Rozmowa sprzedażowa i ambasador śledziowej diety 143

Rozdział 9. Reklama dźwignią handlu

* Informować czy namawiać?

* Reklama a sprzedaż

* Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży?

* Ambient media

* Reklama z ludzką twarzą

* Komu ufa klient? 161


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,69zł

Tytuł książki: "Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim"
Autor: Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pogrom pancerny 1941
Pogrom pancerny 1941
Władimir Bieszanow
Bellona
Broń pancerna III Rzeszy Tom 2 Samobieżne działa przeciwpancerne i samobieżne działa przeciwlotnicze
Broń pancerna III Rzeszy Tom 2 Samobieżne działa przeciwpancerne i samobieżne działa przeciwlotnicze
Andrzej Zasieczny
Alma Press
Procedura karna Repetytorium
Procedura karna Repetytorium
Krzysztof Dyl, Anna Dyl, Katarzyna Miętkowska, Andrzej Tokarz
Wolters Kluwer
Poradnik Ryczałtowca 2011
Poradnik Ryczałtowca 2011
M. Beliczyńska, A. Bobak, M. Borkiewicz-Liszka, A. Jeleńska
Wszechnica Podatkowa
Jogiczna podróż do siebie. Jak dzięki jodze odnaleźć swój wewnętrzny dom
Jogiczna podróż do siebie. Jak dzięki jodze odnaleźć swój wewnętrzny dom
Krystian Mesjasz
Sensus
Nauka Administracji
Nauka Administracji
Karpiuk Mirosław, Kitler Waldemar
Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania Wydanie VI

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania Wydanie VI

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press