Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim 39.00zł 27.69zł
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Tytuł: Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-3536-3
Ilość stron: 191
Data wydania: 01/2019
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.00zł 27.69zł


W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję?
  • Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
  • Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
  • Kto kupuje markę a kto produkt.
  • Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
  • Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
  • Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.

Rozdziały:

Rozdział 1. Czym się różni sprzedaż B2C od B2B?

* Czy to jeszcze sprzedaż, czy już marketing?

* Jak zachowujemy się jako klienci?

* Czy naprawdę wiemy, czego chcemy?

* Jakie naprawdę mamy potrzeby?

* Jak podejmujemy decyzje?

* O co chodzi z tą ceną?

* Czym naprawdę jest cena? 7

Rozdział 2. Kim jest Twój IPK?

* Cechy IPK

* Czy cena ma znaczenie?

* Spraw, aby klient Cię polubił!

* Trzy przestrzenie

* Dlaczego warto rozmawiać?

* Odpowiadaj na niezadawane pytania 25

Rozdział 3. Bądź ze sobą szczery

* Kim jest trudny klient?

* Trudny czy chamski?

* Co faktycznie ma wpływ na efekty sprzedaży?

* Ludzie są różni

* 7 typów klientów

* Jak sobie radzić z poszczególnymi typami? 53

Rozdział 4. Typy sprzedawców też istnieją

* Jakim jesteś sprzedawcą?

* Kompetencje także, ale...

* Czy można stać się lepszym sprzedawcą? 75

Rozdział 5. Segmentacja niejedno ma imię

* Modele podziału rynku

* Psychograficzny portret Polaków

* Segmentacja w praktyce

* Brak segmentacji przyczyną rynkowej ślepoty 87

Rozdział 6. Produkt a marka

* Kto kupuje markę, a kto produkt?

* Kod genetyczny marki

* Czy choinka jest marką?

* Jak sprzedać ideę?

* Marketing idei

* Emocje w reklamie społecznej 111

Rozdział 7. Nowy klient i co dalej?

* Nie tylko kontrakty

* Klient źródłem klientów

* Jak zdobywać polecenia?

* Co jest najważniejsze w procesie sprzedaży?

* Trochę statystyki

* Nowy nawyk

* Dywersyfikacja poszukiwań 127

Rozdział 8. Komunikacja w ujęciu marketingowym

* Język komunikacji, czyli słuchaj, dzieweczko!

* Crowd promotion

* Kanały i narzędzia komunikacji

* Event w służbie promocji

* Rozmowa sprzedażowa i ambasador śledziowej diety 143

Rozdział 9. Reklama dźwignią handlu

* Informować czy namawiać?

* Reklama a sprzedaż

* Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży?

* Ambient media

* Reklama z ludzką twarzą

* Komu ufa klient? 161


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,69zł

Tytuł książki: "Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim"
Autor: Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Unia Europejska jako organizacja międzynarodowa
Unia Europejska jako organizacja międzynarodowa
Skolimowska Anna
CEDEWU
Wodociągi i kanalizacja Część 1 Wodociągi
Wodociągi i kanalizacja Część 1 Wodociągi
Zbigniew Heidrich
WSiP
Nowe zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych praktyczny komentarz do zmian w ustawie
Nowe zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych praktyczny komentarz do zmian w ustawie
Krzysztof Puchacz
ODDK
Europe road map 1:4 000 000
Europe road map 1:4 000 000
praca zbiorowa
Expressmap
Kodeks karny Wydanie 18
Kodeks karny Wydanie 18
Rudnik Roman
Wolters Kluwer
Europa w porządku międzynarodowym
Europa w porządku międzynarodowym
Roman Kuźniar
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
 Koszyk
1 x Przewodnik archeologiczny po Polsce
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Burbonowie Dzieje dynastii
1 x Jakość zasilania w sieciach z generacją rozproszoną
1 x Rak Antropologiczne studium praktyk i narracji
1 x Onkologia Podręcznik dla studentów medycyny
1 x Bariery modernizacji Rosji
1 x Historia Napoleona
1 x Agorafilia Sztuka i demokracja w postkomunistycznej Europie
1 x Powerbook dla chłopaków
1 x Arcydzieła Malarstwa Muzeum Historii Sztuki w Wiedniu
1 x Jak projektować kroje pisma Od szkicu do ekranu
1 x Art Deco Złote lata grafiki i ilustracji
1 x Będziesz moim wszystkim
1 x Przeszłość we współczesności Studium metodologiczne archeologicznie kreowanej przeszłości w przestrzeni społecznej
1 x 500 samochodów sportowych
1 x Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN
1 x Hipotermia Kliniczne aspekty wychłodzenia organizmu Mechanizmy zagrożeń i kierunki nowoczesnego leczenia
1 x Angielski Gramatyka w biegu
1 x Geny Pin3 i Pin4 oraz determinacja lokalnej polaryzacji białek PIN u Arabidopsis thaliana
1 x Alergiczny nieżyt nosa 50 pytań i odpowiedzi
1 x Dzieci przedwcześnie urodzone Możliwości wsparcia i pomocy
1 x Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym
1 x Całkowita rewolucja status przedmiotów w poezji surrealizmu
1 x 1001 fotografii, które musisz zobaczyć
1 x Bóg wszechświat i sens życia
1 x Do szarży marsz, marsz...Studia z dziejów kawalerii
1 x Antyporadnik Jak stracić męża żonę i inne ważne osoby
1 x Okulistyka kliniczna Kanski
1 x Jak żyć z rakiem i go pokonać
1 x Chemioterapia Poradnik dla pacjenta i jego rodziny
1 x Problemy pielęgnacyjne pacjentów z chorobą nowotworową Materiały pomocnicze dla pielęgniarek pracujących na oddziałach onkologiczn
1 x Oblicza Wielkiej Brytanii Skąd wziął się brexit i inne historie o wyspiarzach
1 x Skogluft Mieszkaj zdrowo Norweski sekret pięknego i naturalnego mieszkania
1 x Apologie Szkice o teatrze i religii
1 x Rok 838, w którym Mistekowie odkryli kod genetyczny Dysk z Fajstos odczytany
1 x Fotografia artystyczna Od inspiracji do obrazu
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x Medytacja dla zabieganych
1 x Fizjologia człowieka Tom 2 Układ krążenia
1 x Andersenowskie inspiracje w literaturze i kulturze polskiej
2,202.75zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

129.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN