Tytuł: | Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym | | Autor: | Matt Briggs | | ISBN: | 978-83-233-3201-5 | | Ilość stron: | 174 | | Data wydania: | 04/2012 | | Format: | 17.0x23.0cm | | Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego | |
| Cena: | 37.80zł | |
Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa oraz socjologii, ale też wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć telewizję, jej gatunki oraz ich miejsce w życiu codziennym.
Każdy rozdział podkreśla znaczenie badań odbioru dla naszego postrzegania tekstów telewizyjnych. Przedstawione studia przypadków wprowadzają istotne pojęcia w badaniu telewizji, takie jak „zabawa”, „semioza” oraz „modalność”, jednocześnie rzucając nowe światło na znane już terminy, na przykład „dekodowanie”, „ideologię” oraz „sferę publiczną”.
|