Tytuł: | Teoria komunikowania masowego | | Autor: | Denis McQuail | | ISBN: | 978-83-01-15153-9 | | Ilość stron: | 576 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | PWN | |
| Cena: | 49.00zł | |
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym.
Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
• strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; • organizacji i kulturze mediów; • treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; • widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; • społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
|