Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Teoria środków-celów w segmentacji rynku Studium metodologiczno-empiryczne 79.00zł
Teoria środków-celów w segmentacji rynku Studium metodologiczno-empiryczne

Tytuł: Teoria środków-celów w segmentacji rynku Studium metodologiczno-empiryczne
Autor: Eugeniusz Kąciak
ISBN: 978-83-264-1436-7
Ilość stron: 267
Data wydania: 05/2011
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 79.00zł


Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach.

Rozdziały:

1. Segmentacja rynku w świetle struktur poznawczo-motywacyjnych nabywców
1.1. Miejsce i rola segmentacji rynku w strategii marketingowej
1.2. Znaczenie struktur poznawczo-motywacyjnych nabywców w segmentacji rynku

2. Teoria środków-celów
2.1. Zarys historyczny i podstawy teorii środków-celów
2.2. Zastosowania teorii środków-celów w marketingu
2.2.1. Segmentacja rynku
2.2.2. Planowanie i rozwój produktu
2.2.3. Strategie promocyjne
2.2.4. Postawy i zachowania konsumenckie na rynku

3. Laddering
3.1. Ogólne zasady ladderingu
3.1.1. Atrybuty (A) produktów i wynikające z nich konsekwencje (K) dla nabywców
3.1.2. Wartości osobowe (W) nabywców
3.1.3. Drabinki A-K-W
3.2. Laddering miękki
3.3. Laddering twardy
3.3.1. Zarys historyczny
3.3.2. Laddering twardy: format p Xq
3.3.3. Laddering twardy: format p X (l + k + k X m)
3.3.4. Laddering twardy: formaty hybrydowe
3.3.5. Technika wiązania konfiguracji
3.4. Ilustracje ladderingu
3.4.1. Badanie ladderingowe na temat palenia papierosów (Kraków, 1995 rok)
3.4.2. Badanie ladderingowe na temat recyklingu konsumenckiego (Kanada, 2005 rok)
3.5. Zasady wyboru techniki ladderingu

4. Laddering twardy skrócony
4.1. Pytanie badawcze, hipoteza badawcza i jej weryfikacja
4.1.1. Pytanie badawcze
4.1.2. Hipoteza badawcza
4.1.3. Weryfikacja hipotezy badawczej
4.2. Technika ladderingu twardego skróconego
4.3. Ocena jakości drabinek otrzymywanych za pomocą ladderingu twardego skróconego
4.3.1. Macierz danych wejściowych L
4.3.2. Macierz drabinek SLM
4.3.3. Macierz implikacji SIM
4.3.4. Analiza porównawcza macierzy SLM i SIM
4.3.5. Hierarchiczna mapa wartości (HMW)
4.3.6. Drabinki prominentne na hierarchicznej mapie wartości (HMW)
4.3.7. Współczynniki świadomości instynktownej

5. Metody analizy danych ladderingowych
5.1. Metody oparte na macierzy implikacji SIM
5.1.1. Konstrukcja hierarchicznej mapy wartości (HMW)
5.1.2. Analiza skupień macierzy implikacji SIM
5.1.3. Skalowanie wielowymiarowe macierzy implikacji SIM
5.2. Metody oparte na macierzy danych wejściowych L
5.2.1. Wieloraka analiza korespondencji (MCA) macierzy danych wejściowych L
5.2.2. Skalowanie wielowymiarowe macierzy danych wejściowych L
5.3. Metody sieciowe analizy danych ladderingowych
5.4. Inne metody analizy danych ladderingowych
5.5. Analiza porównawcza metod analizy danych ladderingowych
5.5.1. Pytanie badawcze i hipoteza badawcza
5.5.2. Weryfikacja hipotezy badawczej
5.6. Propozycja metody analizy charakterystyk nabywców w połączeniu z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych

6. Metoda segmentacji rynku na podstawie charakterystyk nabywców i ich struktur poznawczo-motywacyjnych
6.1. Przesłanki teoretyczne metody segmentacji rynku opartej na teorii środków-celów
6.2. Etapy metody segmentacji rynku
6.3. Analiza stabilności segmentów rynku
6.4. Ilustracje metody segmentacji rynku
6.4.1. Segmentacja rynku (badanie na temat palenia papierosów - Kraków, 1995 rok)
6.4.2. Segmentacja rynku (badanie na temat recyklingu konsumenckiego - Kanada, 2005 rok)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Podstawy elektroniki półprzewodnikowej
Podstawy elektroniki półprzewodnikowej
Jan Hennel
WNT
Szczęście w poszukiwaniach. Znajdź cel, który nada sens Twojemu życiu
Szczęście w poszukiwaniach. Znajdź cel, który nada sens Twojemu życiu
Chris Guillebeau
Sensus
Zentangle twórczy relaks sztuka kreatywności, koncentracji i dobrego samopoczucia
Zentangle twórczy relaks sztuka kreatywności, koncentracji i dobrego samopoczucia
Suzanne CZT McNeill
K.E. Liber
Agorafilia Sztuka i demokracja w postkomunistycznej Europie
Agorafilia Sztuka i demokracja w postkomunistycznej Europie
Piotr Piotrowski
Rebis
Wokół dysleksji Co warto wiedzieć o dysleksji i nowoczesnych sposobach przeciwdziałania jej
Wokół dysleksji Co warto wiedzieć o dysleksji i nowoczesnych sposobach przeciwdziałania jej
Zofii Pomirska
Difin
Kwestia płacy roboczej w klasycznej ekonomii politycznej
Kwestia płacy roboczej w klasycznej ekonomii politycznej
Dariusz Grzybek
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Biologia
Podstawy biologii komórki Tom 2

Podstawy biologii komórki Tom 2

119.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press