Tytuł: | Teorie komunikacji i mediów 5 | | Autor: | Graszewicz Marek | | ISBN: | 9788374328715 | | Ilość stron: | 400 | | Data wydania: | 01/2013 | | Format: | 15.5x22.5cm | | Wydawnictwo: | Atut | |
| Cena: | 34.00zł | |
Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji.
Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.
|