Tytuł: | Toksyczne emocje w pracy i jak można sobie z nimi radzić | | Autor: | Peter J. Frost | | ISBN: | 978-83-7556-053-4 | | Ilość stron: | 296 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 14.0x20.0cm | | Wydawnictwo: | CEDEWU | |
| Cena: | 37.90zł | |
Dowiedz się, jak można sobie radzić z emocjami w pracy
Dzisiejsze szybko zmieniające się miejsca pracy są tyglem emocji w stopniu, w jakim nigdy dotąd nie były. W tak stresującym środowisku nawet drobne zmiany mogą wywołać silne pod względem emocjonalnym reakcje. Większe zmiany, jak zwiększanie obciążenia zespołu pracującego nad danym projektem lub zmniejszenie świadczeń dla twojego personelu, mogą jeszcze bardziej wpłynąć na to, co pracownicy sądzą o swojej pracy; oraz mieć bezpośrednie przełożenie na ich osiągnięcia zawodowe.
W książce „Toksyczne emocje w pracy i jak można sobie z nimi radzić” Peter Frost bada, jak emocje oddziałują na miejsce pracy. W normalnych warunkach prowadzenia biznesu każda organizacja generuje pewną ilość bólu emocjonalnego – lub pewien poziom toksyczności – który dotyka wszystkich jej członków. Jednak Frost dowodzi, że menedżerowie i dyrektorzy mogą nauczyć się skutecznie oraz poprzez okazanie współczucia radzić sobie z toksycznymi emocjami, zanim się wypalą i zaczną popadać w zniechęcenie.
Frost odnajduje źródła bólu emocjonalnego i bada sposoby jego łagodzenia w miejscu pracy. Mimo że zajmowanie się toksynami emocjonalnymi może być tak samo groźne jak praca z fizycznymi toksynami, Frost odkrywa, że pewne ćwiczenia mogą pomóc menedżerom i dyrektorom lepiej zrozumieć emocjonalne podstawy dynamiki w biurach oraz lepiej na nie zareagować.
PETER J. FROST pełnił funkcję Edgar Kaiser Chair in Organiziatonal Behavior na Wydziale Handlu Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej. Zainteresowania profesora Frosta w ramach nauczania oraz badań obejmowały zarządzanie – przy czym szczególnie przywiązywał wagę do toksycznych aspektów zarządzania – kulturę organizacji oraz politykę zmian.
|