Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Public Relations » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi podkasty wideo e-booki webinaria 49.00zł 34.79zł
Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi podkasty wideo e-booki webinaria

Tytuł: Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi podkasty wideo e-booki webinaria
Autor: Ann Handley, C.C. Chapman
ISBN: 978-83-246-3430-9
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!

Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!

  • Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
  • Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
  • Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
  • Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
  • Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
  • Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.

Rozdziały:

Część I. Zasady tworzenia treści (19)

1. Siła treści (21)

2. Treść - zasady tworzenia (33)

3. Oryginalność wypływa ze zrozumienia. Kogo zamierzasz przyciągnąć? (37)

4. Kim jesteś? (47)

5. Przemieniaj, nie przetwarzaj. Anatomia cyklu życiowego treści (71)

6. Udostępniaj treści, rozwiązuj problemy, zapomnij o agresywnej sprzedaży (87)

7. Dołóż drewna do ogniska (115)

8. Zapuść korzenie i pozwól wyrosnąć skrzydłom (121)

9. Dbałość o fanów i ich "dokarmianie" (133)

10. Uwaga, firmy branży B2B: oto rozdział, na który czekaliście (139)

Część II. How-to, czyli od teorii do praktyki (161)

11. Blog - centrum Twoich treści online (163)

12. Skoro webinaria są takie rewelacyjne, dlaczego większość jest do kitu? (175)

13. Różnica pomiędzy ebookiem a białą księgą (oraz kiedy powinieneś ich używać) (193)

14. Sekret tworzenia porywającej historii zadowolonego klienta (znanej niegdyś jako studium przypadku) (205)

15. Od brzyduli do seksbomby. FAQ - przemiana (211)

16. Wideo - pokaż mi historię (219)

17. Podkasting - czy mnie słychać? (231)

18. Zdjęcia. Potęga fotografii (235)

Część III. Przez treści do konwersji - historie sukcesu (oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) (241)

19. Akademia golfa Reynolds. Greensboro, Georgia (243)

20. The Cool Beans Group. Greensboro, Karolina Północna (249)

21. Armia Stanów Zjednoczonych. Fort Knox, Kentucky; Fort Monroe, Wirginia (255)

22. AskPatty.com, Inc. Thousand Oaks, Kalifornia (261)

23. Kadient. Lowell, Massachusetts (267)

24. HubSpot. Cambridge, Massachusetts (273)

25. Kodak. Rochester, Nowy Jork (281)

26. Boeing Company. Chicago, Illinois (287)

27. Indium Corporation. Clinton, Nowy Jork (293)

28. PinkStinks. Londyn, Wielka Brytania (297)

Część IV. To nie jest pożegnanie (301)

29. To nie jest pożegnanie. Mały podarek dla Ciebie (303)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi podkasty wideo e-booki webinaria"
Autor: Ann Handley, C.C. Chapman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej
Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska Ewa Zielińska
Impuls
Wielka Historia Sztuki Tom 10 Sztuka współczesna
Wielka Historia Sztuki Tom 10 Sztuka współczesna
Marcella Anglani
Arkady
Jak zrujnować królową Maria Antonina, skradzione diamenty i skandal, który zachwiał tronem Francji
Jak zrujnować królową Maria Antonina, skradzione diamenty i skandal, który zachwiał tronem Francji
Jonathan Beckman
ZNAK
Socjologia prawa Zarys wykładu
Socjologia prawa Zarys wykładu
Antoni Pieniążek Małgorzata Stefaniuk
Wolters Kluwer
Kod Pythona w jednym wierszu. Jak profesjonaliści piszą programy doskonałe
Kod Pythona w jednym wierszu. Jak profesjonaliści piszą programy doskonałe
Christian Mayer
HELION
Chrześcijaństwo
Chrześcijaństwo
Jabłoński Janusz
Dragon
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Piękna Tom 1 Wydanie 2

Chemia Piękna Tom 1 Wydanie 2

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft