Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

69.00zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Rozdziały:

    Wstęp (7)

    Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (15)

    • Dziki Zachód (16)
    • Social jest stary! (19)
    • 1, 2, 3, internet (20)
    • Człowiek jest najważniejszy (24)
    • Nowe media dla nowego człowieka (27)
    • Nowe media (nie) są bezpłatne! (28)
    • Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)
    • Social media - co jest czym? (31)

    Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

    • Marketing pod strzechy! (36)
    • Najtrudniejszy1 (37)
    • Komputer czy jabłko? (38)
    • Naszą siłą będzie treść (39)
    • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (41)
    • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (45)
    • Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (57)

    Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

    • Facebook (70)
    • Facebook Messenger (106)
    • Twitter (114)
    • YouTube (132)
    • Blogosfera (154)
    • Mikroinfluencerzy (174)
    • Visual content (176)
    • LinkedIn (203)
    • Przydatne narzędzia socialowca (217)

    Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

    • So-lo-mo (226)
    • Hipsteryzacja (227)
    • Internet rzeczy (228)
    • Social biznes (229)
    • Social selling (232)
    • Społeczna odpowiedzialność (234)

    Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

    • Mniej stocka, więcej życia (238)
    • Mniejszość też ma znaczenie? (240)
    • Treść - klucz do serc i umysłów (242)
    • Długi ogon nadaje ton (244)
    • Każdy z nas jest medium (246)

    Podziękowania (251)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
100 pomysłów dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych Wspomaganie uczniów z autyzmem
100 pomysłów dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych Wspomaganie uczniów z autyzmem
Bullock Claire
Harmonia
Jedz to co kochasz - kochaj to co jesz Jak pozbyć się poczucia winy, zyskać zdrowie i smukłą figurę
Jedz to co kochasz - kochaj to co jesz Jak pozbyć się poczucia winy, zyskać zdrowie i smukłą figurę
Michelle May
Carta Blanca
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha
John Walkenbach, Michael Alexander
HELION
Od dyktatury do demokracji I z powrotem
Od dyktatury do demokracji I z powrotem
Andrzej Zoll Marek Bartosik
ZNAK
Opodatkowanie przeniesienia własności nieruchomości
Opodatkowanie przeniesienia własności nieruchomości
Ewelina Bobrus
Wolters Kluwer
Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia Komentarz
Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia Komentarz
Wojciech Kotowski Bolesław Kurzępa
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Akt w malarstwie
59.96zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Podstawy geochemii środowiska

Podstawy geochemii środowiska

61.95zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer