Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Diagnostyka obrazowa Układ trawienny

Diagnostyka obrazowa Układ trawienny

319.00zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Rozdziały:

    Wstęp (7)

    Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (15)

    • Dziki Zachód (16)
    • Social jest stary! (19)
    • 1, 2, 3, internet (20)
    • Człowiek jest najważniejszy (24)
    • Nowe media dla nowego człowieka (27)
    • Nowe media (nie) są bezpłatne! (28)
    • Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)
    • Social media - co jest czym? (31)

    Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

    • Marketing pod strzechy! (36)
    • Najtrudniejszy1 (37)
    • Komputer czy jabłko? (38)
    • Naszą siłą będzie treść (39)
    • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (41)
    • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (45)
    • Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (57)

    Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

    • Facebook (70)
    • Facebook Messenger (106)
    • Twitter (114)
    • YouTube (132)
    • Blogosfera (154)
    • Mikroinfluencerzy (174)
    • Visual content (176)
    • LinkedIn (203)
    • Przydatne narzędzia socialowca (217)

    Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

    • So-lo-mo (226)
    • Hipsteryzacja (227)
    • Internet rzeczy (228)
    • Social biznes (229)
    • Social selling (232)
    • Społeczna odpowiedzialność (234)

    Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

    • Mniej stocka, więcej życia (238)
    • Mniejszość też ma znaczenie? (240)
    • Treść - klucz do serc i umysłów (242)
    • Długi ogon nadaje ton (244)
    • Każdy z nas jest medium (246)

    Podziękowania (251)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym
Ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym
Tomasz Skoczyński
Wolters Kluwer
Legislacja administracyjna Repetytorium i testy
Legislacja administracyjna Repetytorium i testy
Marcin Mazuryk, Mateusz Kaczocha
Wolters Kluwer
Teoria mnogości
Teoria mnogości
Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek
PWN
Niezbędnik pani domu
Niezbędnik pani domu
Zuzanna Talikowska
Buchmann
Fotografia praktyczny poradnik
Fotografia praktyczny poradnik
Król Łukasz
Dragon
PZPR a Solidarność 1980-1981 Tajne dokumenty Biura Politycznego
PZPR a Solidarność 1980-1981 Tajne dokumenty Biura Politycznego
Praca zbiorowa
IPN
 Koszyk
1 x Podstawy zapisu konstrukcji Materiały do ćwiczeń projektowych. Zadania z rozwiązaniami
1 x Baza pytań testowych Kategoria B
1 x Badania operacyjne
1 x Architektura - wizje niezrealizowane
1 x Inżynieria produkcji
1 x Belki Siły wewnętrzne i linia ugięcia Przykłady obliczeń
1 x Arcydzieła malarstwa Galerie Florencji Uffizi i Pitti
1 x Biochemia
1 x Między kartką a ekranem Cyfrowe eksperymenty z medium książki w Polsce
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Budownictwo zrównoważone Wybrane zagadnienia z fizyki budowli
1 x 100 najpiękniejszych zabytków Polski
1 x Biochemia Harpera ilustrowana Wydanie 7
1 x Badanie polityki zagranicznej państwa
1 x Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Making Faces
1 x Fascynujące budowle świata
1 x Agraryści czechosłowaccy w latach 1899-1935 część 1
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x Fotobiografia PRL
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów samochodowych Część 1 Wyposażenie elektryczne i elektromechaniczne
1 x Alfons Mucha i jego świat
1 x Funkcjonowanie polskiego rynku energii
1 x Prawo telekomunikacyjne Komentarz LexisNexis
1 x Ekologia ewolucyjna
1 x Adam Bujak Życie malowane światłem. Fotografie 1964- 2019
1 x Nieujarzmiona przeszłość. Kaci Hadesa
1 x Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
1 x Aniołowie Pochodzenie, historia, ikonografia istot niebieskich
1 x Efektywność i zarządzanie finansami w budownictwie
1 x Elektrownie wydanie 7
1 x Alternatywne zasilanie samochodów benzyną oraz gazami LPG i CNG Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin
1 x Czujniki w pojazdach samochodowych
1 x Bezpieczeństwo Polski w XXI wieku
1 x Antropologia tańca
1 x Dictionary of Insurance Terms Angielsko-polski i polsko-angielski słownik terminologii ubezpieczeniowej
1 x Art Deco Złote lata grafiki i ilustracji
1 x Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002
1 x Bezpieczeństwo międzynarodowe Wymiar militarny
1 x Ciemne typki Sekretne życie znaków typograficznych
2,818.89zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

53.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer