Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Rozdziały:

    Wstęp (7)

    Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (15)

    • Dziki Zachód (16)
    • Social jest stary! (19)
    • 1, 2, 3, internet (20)
    • Człowiek jest najważniejszy (24)
    • Nowe media dla nowego człowieka (27)
    • Nowe media (nie) są bezpłatne! (28)
    • Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)
    • Social media - co jest czym? (31)

    Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

    • Marketing pod strzechy! (36)
    • Najtrudniejszy1 (37)
    • Komputer czy jabłko? (38)
    • Naszą siłą będzie treść (39)
    • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (41)
    • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (45)
    • Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (57)

    Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

    • Facebook (70)
    • Facebook Messenger (106)
    • Twitter (114)
    • YouTube (132)
    • Blogosfera (154)
    • Mikroinfluencerzy (174)
    • Visual content (176)
    • LinkedIn (203)
    • Przydatne narzędzia socialowca (217)

    Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

    • So-lo-mo (226)
    • Hipsteryzacja (227)
    • Internet rzeczy (228)
    • Social biznes (229)
    • Social selling (232)
    • Społeczna odpowiedzialność (234)

    Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

    • Mniej stocka, więcej życia (238)
    • Mniejszość też ma znaczenie? (240)
    • Treść - klucz do serc i umysłów (242)
    • Długi ogon nadaje ton (244)
    • Każdy z nas jest medium (246)

    Podziękowania (251)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Boże Narodzenie Kuchnia świąteczna
Boże Narodzenie Kuchnia świąteczna
Marzena Wasilewska
Świat Książki
Wielki leksykon leków
Wielki leksykon leków
Praca zbiorowa
Amber
7 podstawowych kroków do pokonania raka piersi
7 podstawowych kroków do pokonania raka piersi
Véronique Desaulniers
Vital
Skoda Octavia II
Skoda Octavia II
Jiří Schwarz
WKŁ
Bootstrap w 24 godziny
Bootstrap w 24 godziny
Jennifer Kyrnin
HELION
Powstanie Styczniowe
Powstanie Styczniowe
Artur Śliwiński
Rytm
 Koszyk
1 x Encyklopedia Geografia Polski Najpiękniejsze miejsca naszego kraju
1 x Adam Bujak Życie malowane światłem. Fotografie 1964- 2019
1 x Co to jest populizm?
1 x 300 faktów Nauka i technologia
1 x Historia książki Od glinianych tabliczek po e-booki
1 x Mikroekonomia Oswajanie z matematyką Wydanie 2
1 x Matematyka finansowa Instrumenty pochodne
1 x Fascynujące budowle świata
1 x Encyklopedia bylin Tom 1 (A-J)
1 x Ilustrowany słownik angielsko-polski
1 x Skarbnica wiedzy Świat dinozaurów
1 x Bóg urojony
1 x InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign
1 x Ciągłość miasta Prolegomena
1 x Chińskie ABC
1 x Artyści w przestrzeni miejskiej Krakowa i Katowic
1 x Dictionary of telecommunications and computers english-polish polish-english
1 x Elektryczne zespoły trakcyjne Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi
1 x Dlaczego gwiazdy migocą? I inne ważne pytania
1 x Odręczne liternictwo Ozdobne kroje na każdą okazję oraz porady i instrukcje
1 x Milioner i bogini
1 x Encyklopedia końca świata
1 x Akt naucz się fotografować kreatywnie
1 x DTP księga eksperta
1 x Bliżej Azji Współczesne wyzwania dla bezpieczeństwa
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Jak działa architektura Przybornik humanisty
1 x Atlas ptaków
1 x Gospodarka a środowisko i ekologia Wydanie 4
1 x Ekologia człowieka Podstawy ochrony środowiska i zdrowia człowieka Tom 2 Ewolucja i dostosowanie biokulturowe
1 x Obsługa żurawi samojezdnych w pytaniach i odpowiedziach
1 x Blizny historii Geografia granic politycznych współczesnego świata
1 x Biblia naturalnego zdrowia i urody
1 x Cuda Polski Wybrzeże Bałtyku
1 x Bezdroża sprawiedliwości Rozważania o liberalnych teoriach sprawiedliwości ponadnarodowej
1 x Cuda architektury Gotyk
1 x Połączenia spójnościowe
1 x Dawno temu był sobie algorytm Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów
1 x Bieszczady Tam gdzie oczy poniosą
1 x 100 najpiękniejszych zabytków Polski
1 x Kaligrafia
1 x Cztery pory roku w ogrodzie
1 x Jak czytać zamki Krótki kurs wiedzy o fortyfikacjach
1 x Baranów Sandomierski
1 x Ekologiczne sprzątanie Skutecznie zdrowo tanio
1 x Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów
1 x Co jeść przy chorobach stawów i kości Przepisy na wyśmienite i zdrowe potrawy
1 x Baza pytań testowych Kategoria B
1 x Barwy Polski
1 x Biblia turystyki motocyklowej
1 x Ekologia Krótkie wykłady Wydanie 2
1 x Atlas gór świata Szczyty marzeń
1 x Gaudi Geniusz z Barcelony
1 x Pod ziemią Pod wodą
1 x Ubezwłasnogłowieni
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Katastrofy budowlane
1 x Tajemnica wyspy Flatey
1 x Dlaczego koty nie lubią pływać
2,832.33zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Nadchodzi era słońca

Nadchodzi era słońca

34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN