Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

39.00zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Rozdziały:

    Wstęp (7)

    Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (15)

    • Dziki Zachód (16)
    • Social jest stary! (19)
    • 1, 2, 3, internet (20)
    • Człowiek jest najważniejszy (24)
    • Nowe media dla nowego człowieka (27)
    • Nowe media (nie) są bezpłatne! (28)
    • Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)
    • Social media - co jest czym? (31)

    Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

    • Marketing pod strzechy! (36)
    • Najtrudniejszy1 (37)
    • Komputer czy jabłko? (38)
    • Naszą siłą będzie treść (39)
    • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (41)
    • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (45)
    • Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (57)

    Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

    • Facebook (70)
    • Facebook Messenger (106)
    • Twitter (114)
    • YouTube (132)
    • Blogosfera (154)
    • Mikroinfluencerzy (174)
    • Visual content (176)
    • LinkedIn (203)
    • Przydatne narzędzia socialowca (217)

    Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

    • So-lo-mo (226)
    • Hipsteryzacja (227)
    • Internet rzeczy (228)
    • Social biznes (229)
    • Social selling (232)
    • Społeczna odpowiedzialność (234)

    Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

    • Mniej stocka, więcej życia (238)
    • Mniejszość też ma znaczenie? (240)
    • Treść - klucz do serc i umysłów (242)
    • Długi ogon nadaje ton (244)
    • Każdy z nas jest medium (246)

    Podziękowania (251)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
O co właściwie nam chodzi? Nie piszę, by się inni zgadzali
O co właściwie nam chodzi? Nie piszę, by się inni zgadzali
Wojciech Węgrzyniak
Rafael
Od Oleandrów po Murmańsk Antologia polskiego reportażu i quasi-reportażu wojennego nt. I wojny światowej i wojny polsko-bolszewick
Od Oleandrów po Murmańsk Antologia polskiego reportażu i quasi-reportażu wojennego nt. I wojny światowej i wojny polsko-bolszewick
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Naturalne leczenie
Naturalne leczenie
Praca zbiorowa
Arti
Razem, czyli lepiej. Mała księga inspiracji
Razem, czyli lepiej. Mała księga inspiracji
Simon Sinek
Onepress
Filozofia i ruchy społeczne
Filozofia i ruchy społeczne
Bielińska-Kowalewska Katarzyna
KSIĄŻKA i PRASA
Budownictwo ludowe w Polsce
Budownictwo ludowe w Polsce
Tomasz Czerwiński
Muza
 Koszyk
1 x Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz
1 x Until November
1 x Wszystko, czego pragniemy
1 x 101 najsławniejszych pisarzy w dziejach Polski i świata
1 x Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
1 x Beton towarowy
1 x Jak czytać nowoczesne budynki Przyspieszony kurs wiedzy o architekturze epoki nowoczesnej
1 x Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego
1 x Estetyka fotografii Strata i zysk
1 x Język tekstu strukturalnego w sterownikach SIMATIC S7-1200 i S7-1500
1 x Ekonometria przestrzenna II Modele zaawansowane
1 x Architektura Przewodnik po stylach
1 x Ekologia dla każdego 100 sposobów na to, jak każdego dnia dbać o środowisko naturalne
1 x Czy grzechotnik ma grzechotkę Zaskakujące pytania ze świata zwierząt
1 x Coś więcej niż spór o model rządzenia
1 x Leksykon prawa ochrony środowiska
1 x 80 wysp które musisz zobaczyć
1 x Lead. Stage Dive
1 x Jak czytać architekturę Najważniejsze informacje o stylach i detalach
1 x Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu
1 x Fotografia doskonała Jak kreować magię cyfrowego obrazu
1 x Angielsko-polski słownik eksportera
1 x Encyklopedia bylin Tom 1 (A-J)
1 x Akt w malarstwie
1 x Obszary Natura 2000 w prawie polskim czeskim i słowackim Analiza porównawcza
1 x Cytobiochemia Biochemia niektórych struktur komórkowych
1 x Czas pracy kierowców Procedury, rozliczenia, wzory + płyta CD
1 x Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x ART DECO Przewodnik dla kolekcjonerów
1 x Armagedon Scenariusze końca świata
1 x Audi A4 i A4 Avant modele 1994-2000 Wydanie 5
1 x Zarządzanie jakością W dążeniu do doskonałości
1 x Down Shift. Bez hamulców. Seria Driven
1 x Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4
1 x Audi 80 i 90 od września 1986 do sierpnia 1991
1 x Chiny ZSRR Zimna wojna w świecie komunistycznym
2,087.44zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia jednego dnia Dylematy praktyki

Chirurgia jednego dnia Dylematy praktyki

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium