Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą 34.90zł
Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą

Tytuł: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą
Autor: Tomasz Stopka
ISBN: 978-83-7561-663-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 03/2017
Oprawa: Twarda
Format: 21.8x14.0
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 34.90zł


Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!

Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.
Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.

Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.

Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.
Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz
z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Organy ochrony prawnej RP
Organy ochrony prawnej RP
Bogumił Szmulik, Sławomir Serafin
C.H. Beck
Londyn Miasto queer Historia od czasów rzymskich po dzień dzisiejszy
Londyn Miasto queer Historia od czasów rzymskich po dzień dzisiejszy
Peter Ackroyd
Zysk i S-ka
Polska dzika przyroda 2
Polska dzika przyroda 2
Bobrowicz Grzegorz
Arkady
Tropiciel złych historii Rozmowa z Martinem Pollackiem
Tropiciel złych historii Rozmowa z Martinem Pollackiem
Katarzyna Bielas
CZARNE
Między Sowietami a Niemcami
Między Sowietami a Niemcami
Jacek Gzella
WUMK
Po piśmie
Po piśmie
Jacek Dukaj
Literackie
 Koszyk
1 x Kazimierz Dolny, Lublin i okolice. Travelbook. Wydanie 2
1 x Beskid Śląski rodzinne wycieczki rowerowe Przewodnik rowerowy
1 x Atlas turystyczny Wysp Kanaryjskich
1 x Informacje w biznesie
1 x Zanim zawisły psy
1 x Bliski Wschód między konfliktem a stabilizacją
1 x Oceny oddziaływania na środowisko w prawie polskim ze wzorami dokumentów i schematami
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Matematyka finansowa
1 x Katowice i Górny Śląsk. Travelbook. Wydanie 2
1 x Archeologia pozaziemska
471.34zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Energetyka
Urządzenia elektroenergetyczne Wydanie 4

Urządzenia elektroenergetyczne Wydanie 4

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press