Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Choroby nerwowo-mięśniowe

Choroby nerwowo-mięśniowe

84.00zł
71.40zł
Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą 34.90zł 29.67zł
Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą

Tytuł: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą
Autor: Tomasz Stopka
ISBN: 978-83-7561-663-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 03/2017
Oprawa: Twarda
Format: 21.8x14.0
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 34.90zł 29.67zł


Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!

Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.
Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.

Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.

Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.
Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz
z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.
Tytuł książki: "Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą"
Autor: Tomasz Stopka
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dobre przywództwo Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu
Dobre przywództwo Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu
Dariusz Chełmiński , Aleksander Drzewiecki , Ewa Kubica , Ken Blanchard
Wolters Kluwer
Teoria wszystkiego, czyli krótka historia wszechświata
Teoria wszystkiego, czyli krótka historia wszechświata
Stephen W. Hawking
Onepress
Waffen SS Piekło na froncie zachodnim
Waffen SS Piekło na froncie zachodnim
Bishop Chris
Bellona
Ferajna z Placu Przegranych za kulisami Dziennika Telewizyjnego TVP 1976-1984
Ferajna z Placu Przegranych za kulisami Dziennika Telewizyjnego TVP 1976-1984
Rozbicki Wiesław
CB
Klucz do psychologii
Klucz do psychologii
Julie Winstanley
PWN
Google+ dla biznesu
Google+ dla biznesu
Chris Brogan
HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Biologia
Biologia Vademecum maturzysty Wydanie 4

Biologia Vademecum maturzysty Wydanie 4

34.90zł
29.67zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION