Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Kariera Samorealizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
TY marka inna niż wszystkie Sztuka autentycznego brandingu osobistego 47.00zł 33.37zł
TY  marka inna niż wszystkie Sztuka autentycznego brandingu osobistego

Tytuł: TY marka inna niż wszystkie Sztuka autentycznego brandingu osobistego
Autor: Hubert K Rampersad
ISBN: 978-83-246-2513-0
Ilość stron: 344
Data wydania: 05/2010
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 47.00zł 33.37zł


Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:


  • silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
  • znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
  • przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć

TY — najlepsza marka w mieście

Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy — czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.

Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści.

Stwórz markę, która pozwoli Ci:


  • uwolnić Twój potencjał;
  • wzbogacić relacje z innymi;
  • wzmocnić poczucie własnej wartości;
  • kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.

Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia — dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.

Rozdziały:

O autorze (9)
Słowo wstępne (11)

Przedmowa (13)
Podziękowania (21)
1. Wprowadzenie (23)
Część I: Autentyczny branding osobisty (39)
2. Model autentycznego brandingu osobistego (41)
3. Wyznacz i sformułuj swoje osobiste ambicje (53)
4. Zdefiniuj i stwórz swoją osobistą markę (107)
5. Opracuj swoją osobistą zrównoważoną kartę wyników (133)
6. Zastosuj i rozwijaj swoje osobiste ambicje, markę osobistą i osobistą zrównoważoną kartę wyników (165)
7. Ujednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki osobistej z Twoimi zachowaniami i działaniami; jedność z samym sobą (187)
Część II: Autentyczny branding firmowy (199)
8. Model autentycznego brandingu firmowego (201)
9. Wyznacz i sformułuj ambicje firmy (207)
10. Zdefiniuj i stwórz markę firmową (219)
11. Opracuj firmową zrównoważoną kartę wyników (239)
12. Zastosuj i rozwijaj ambicje firmy, markę firmową i firmową zrównoważoną kartę wyników (259)
13. Ujednolicanie osobistych ambicji i marki osobistej z ambicjami firmy i marką firmową; jedność z Twoją marką firmową (267)
Epilog (287)
Posłowie (291)
Dodatek A: Osobiste ambicje, marka osobista i osobista zrównoważona karta wyników (299)
Dodatek B: Schemat coachingowy oraz program certyfikacji Certified Personal Brand Coach (CPBC) (303)
Dodatek C: Personal BrandSoft (325)
Dodatek D: Mój system zarządzania życiem osobistym (329)
Bibliografia (333)
Spis rysunków i tabel (337)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,37zł

Tytuł książki: "TY marka inna niż wszystkie Sztuka autentycznego brandingu osobistego"
Autor: Hubert K Rampersad
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Chwała Prus Rossbach i Lutynia 1757
Chwała Prus Rossbach i Lutynia 1757
Christopher Duffy
Napoleon V
Zapomniane polskie uzdrowiska
Zapomniane polskie uzdrowiska
Jarosław Kita
Księży Młyn
Badania kliniczne produktów leczniczych i wyrobów medycznych Zagadnienia prawne
Badania kliniczne produktów leczniczych i wyrobów medycznych Zagadnienia prawne
Tomasz Kuczur Damian Wąsik
Wolters Kluwer
Diagnostyka resocjalizacyjna
Diagnostyka resocjalizacyjna
Anna Wojnarska
UMCS
Cuda Architektury Polska i Świat
Cuda Architektury Polska i Świat
Bąk Jolanta, Kastelik Magdalena M., Ressel Ewa
Dragon
Mroczni ludzie Trylogia OXEN Część 2
Mroczni ludzie Trylogia OXEN Część 2
Henrik Jensen Jens
HELION
 Koszyk
1 x Cztery Pory Roku malarstwo
1 x Inżynieria betonowych nawierzchni drogowych
1 x 5 tajemnic dobrego seksu
1 x Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
1 x Ćwiczenia z biochemii
1 x Piekielna miłość
1 x Bieszczady
1 x Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania
1 x Certyfikacja energetyczna budynków mieszkalnych z przykładami
526.48zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia Podstawy

Chirurgia Podstawy

129.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT