Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego 39.90zł 28.33zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-2861-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 01/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Ta książka jest właśnie dla Ciebie!

Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą...

Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach.

Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.

Rozdziały:

    Przedmowa (7)

    Rozdział 1. Dlaczego? (11)

    • Dla kogo w ogóle jest ta książka? (11)
    • Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? (18)
    • Dlaczego akurat dziś? (23)
    • Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką (26)
    • Co mają do tego te media społecznościowe? (33)
    • Najważniejszy trik dla Ciebie (36)

    Rozdział 2. Jak? (41)

    • Jak stworzyć markę osobistą? (41)
    • Jak budować markę osobistą? (51)
    • Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? (61)
    • Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? (70)

    Rozdział 3. Co? (77)

    • Cel działania - jak go określić? (77)
    • Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? (78)
    • A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? (81)
    • Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? (84)
    • Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? (93)
    • Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? (102)
    • Własna strona WWW - jak ją stworzyć? (108)
    • Blog - po co mi on? (120)
    • A może vlog? (132)
    • Albo podcast? (134)
    • Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować (140)
    • Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej (242)
    • Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? (255)

    Rozdział 4. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie (259)

    Podziękowania (263)

Tytuł książki: "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Amore i amaretti Opowieści o miłości i jedzeniu w Toskanii
Amore i amaretti Opowieści o miłości i jedzeniu w Toskanii
Victoria Cosford
Bellona
Obowiązki i uprawnienia nauczyciela jako członka rady pedagogicznej
Obowiązki i uprawnienia nauczyciela jako członka rady pedagogicznej
Michalak Dorota
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Beduinki na Instagramie Moje życie w Emiratach
Beduinki na Instagramie Moje życie w Emiratach
Aleksandra Chrobak
ZNAK
Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym
Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym
Przemysław Wechta
WNU im. A. Mickiewicza
Medycyna ajurwedyjska Naturalna terapia w leczeniu powszechnych dolegliwości
Medycyna ajurwedyjska Naturalna terapia w leczeniu powszechnych dolegliwości
Marie Borrel, Kiran Vyas
KDC Klub dla Ciebie
Mój język prywatny
Mój język prywatny
Jerzy Bralczyk
Iskry
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Proekologiczne odnawialne źródła energii Wydanie IV

Proekologiczne odnawialne źródła energii Wydanie IV

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN