Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem

Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem

204.75zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Wydanie II

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-5415-9
Ilość stron: 272
Data wydania: 10/2019
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy… By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym!

Rozdziały:

Przedmowa 7

Rozdział 1. Dlaczego? 11

  • Dla kogo w ogóle jest ta książka? 11
  • Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? 19
  • Dlaczego akurat dziś? 23
  • Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką 27
  • Co mają do tego te media społecznościowe? 34
  • Najważniejszy trik dla Ciebie 36

Rozdział 2. Jak? 41

  • Jak stworzyć markę osobistą? 41
  • Jak budować markę osobistą? 51
  • Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? 60
  • Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? 70

Rozdział 3. Co? 75

  • Cel działania - jak go określić? 75
  • Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? 76
  • A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? 79
  • Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? 82
  • Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? 91
  • Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? 101
  • Własna strona WWW - jak ją stworzyć? 107
  • Blog - po co mi on? 117
  • A może vlog? 130
  • Albo podcast? 133
  • Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować 139
  • Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej 239
  • Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? 252

Rozdział 4. To, co się stało, że się... 257

  • Brak regularności 257
  • Brak konsekwencji 258
  • Brak formuły 258
  • Brak przekonania i motywacji 259
  • Zasłużony opozycjonista i... chu* 260
  • Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach 260
  • A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? 262
  • I wtedy wchodzę ja... 263
  • Cały na biało się nie da 263
  • Wpadki poważne i mniej 264
  • A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem 266

Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie 259


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pokładowe systemy diagnostyczne pojazdów samochodowych
Pokładowe systemy diagnostyczne pojazdów samochodowych
Jerzy Merkisz, Stanisław Mazurek
WKŁ
Normatywna potęga Unii Europejskiej w obliczu umiędzynarodowionych konfliktów wewnętrznych
Normatywna potęga Unii Europejskiej w obliczu umiędzynarodowionych konfliktów wewnętrznych
Anna Skolimowska
Elipsa
Poradnik montera elektryka Tom 1
Poradnik montera elektryka Tom 1
Praca zbiorowa
WNT
Podręcznik artysty Niezbędne materiały i techniki rysunku i malarstwa Wydanie 2
Podręcznik artysty Niezbędne materiały i techniki rysunku i malarstwa Wydanie 2
Simon Jennings
Muza
Tresura psa Seriaporad pl
Tresura psa Seriaporad pl
Gwen Bailey
Onepress
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11
Frank Luna
HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Reakcje Prywatne życie atomów

Reakcje Prywatne życie atomów

59.00zł
50.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft