Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty 89.00zł
TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty

Tytuł: TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty
Autor: Adam Freeman
ISBN: 978-83-283-6531-5
Ilość stron: 552
Data wydania: 06/2020
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł


JavaScript dojrzał i stał się pełnowartościowym językiem programowania. Jest wszechstronny, elastyczny i pozwala na tworzenie znakomitego kodu, jednak uzyskiwanie naprawdę dobrych efektów wymaga sporych umiejętności. Z tego powodu warto zainteresować się TypeScriptem, który w porównaniu z JavaScriptem o wiele lepiej spisuje się jako język programowania profesjonalnych aplikacji internetowych. Ich projektant, programujący w TypeScripcie, może przy tym łatwo skorzystać z wielu popularnych frameworków. W ten stosunkowo prosty sposób w pełni wykorzystuje możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych.

Ta książka jest przystępnym podręcznikiem, dzięki któremu poza uzyskaniem ważnych umiejętności odkryjesz najcenniejsze aspekty TypeScriptu. Rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu. Stopniowo będziesz się uczyć stosować w praktyce najbardziej zaawansowane funkcje. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych, a także poznasz kilka popularnych frameworków, takich jak Node.js, Angular, React i Vue.js. Znajdziesz tu również informacje o najczęściej występujących problemach oraz sposobach ich rozwiązywania.

W książce między innymi:

  • przygotowanie środowiska pracy i potrzebne narzędzia
  • solidne podstawy TypeScriptu
  • tworzenie kodu TypeScriptu działającego po stronie klienta i po stronie serwera
  • rozbudowa i modyfikowanie aplikacji napisanych w TypeScripcie
  • testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu

TypeScript: programuj jak zawodowiec i twórz bogate aplikacje!

Rozdziały:

  • O autorze
  • O recenzencie technicznym
  • Część I. Zaczynamy
  • Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie
    • Przygotowanie systemu
      • Krok 1. Instalowanie Node.js
      • Krok 2. Instalowanie Gita
      • Krok 3. Instalowanie TypeScriptu
      • Krok 4. Instalowanie programistycznego edytora tekstu
    • Utworzenie projektu
      • Inicjalizacja projektu
      • Utworzenie pliku konfiguracyjnego kompilatora
      • Tworzenie pliku kodu TypeScriptu
      • Kompilowanie i uruchamianie kodu
      • Definiowanie modelu danych
        • Tworzenie klasy kolekcji elementów listy rzeczy do zrobienia
        • Implementowanie podstawowych funkcji modelu danych
      • Dodawanie funkcji do klasy kolekcji
        • Zapewnienie dostępu do elementów listy rzeczy do zrobienia
        • Usuwanie wykonanych zadań
        • Obsługa licznika elementów
    • Używanie pakietu zewnętrznego
      • Dodawanie deklaracji typu dla pakietu JavaScriptu
    • Dodawanie poleceń
      • Filtrowanie elementów
      • Dodawanie zadań
      • Oznaczanie zadania jako wykonanego
    • Trwałe przechowywanie danych
      • Stosowanie klasy trwałego magazynu danych
    • Podsumowanie
  • Rozdział 2. Poznajemy TypeScript
    • Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript?
      • Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty
        • Poznajemy ograniczenia funkcji związanych z produktywnością
      • Poznawanie wersji JavaScriptu
        • Poznawanie ograniczeń wersji JavaScriptu
    • Co powinieneś wiedzieć?
    • Jak skonfigurować środowisko programistyczne?
    • Jaka jest struktura książki?
    • Czy w książce znajdziesz wiele przykładów?
    • Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu?
    • Podsumowanie
  • Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript część I
    • Przygotowanie projektu
    • Zagmatwany JavaScript
    • Typy języka JavaScript
      • Praca z podstawowymi typami danych
      • Koercja typu
        • Unikanie niechcianej koercji typu
        • Wartość jawnie stosowanej koercji typu
      • Praca z funkcją
        • Praca z wynikiem działania funkcji
        • Unikanie problemów z błędnym dopasowaniem argumentu
        • Używanie funkcji strzałki
    • Praca z tablicą
      • Używanie operatora rozwinięcia w tablicy
    • Praca z obiektem
      • Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu
        • Zabezpieczenie przed niezdefiniowanymi obiektami i właściwościami
      • Używanie operatorów rozwinięcia i resztowego w obiekcie
      • Definiowanie funkcji typu getter i setter
      • Definiowanie metod
    • Słowo kluczowe this
      • Słowo kluczowe this w oddzielnych funkcjach
      • Słowo kluczowe this w metodach
      • Zmiana zachowania słowa kluczowego this
      • Słowo kluczowe this w funkcji strzałki
      • Powrót do problemu początkowego
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript część II
    • Przygotowanie projektu
    • Dziedziczenie obiektu JavaScriptu
      • Analizowanie i modyfikowanie prototypu obiektu
      • Tworzenie własnych właściwości
      • Używanie funkcji konstruktora
        • Łączenie funkcji konstruktora
      • Sprawdzanie typu prototypu
      • Definiowanie statycznych właściwości i metod
      • Używanie klas JavaScriptu
        • Używanie dziedziczenia w klasach
        • Definiowanie metody statycznej
    • Używanie iteratorów i generatorów
      • Używanie generatora
      • Definiowanie obiektów pozwalających na iterację
    • Używanie kolekcji JavaScriptu
      • Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu
      • Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Map
        • Używanie wartości typu Symbol jako kluczy w obiekcie Map
      • Przechowywanie danych według indeksu
    • Używanie modułów
      • Tworzenie modułu JavaScriptu
      • Używanie modułu JavaScriptu
      • Eksportowanie funkcji z modułu
      • Definiowanie w modelu wielu funkcjonalności nazwanych
    • Podsumowanie
  • Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu
    • Przygotowanie projektu
    • Struktura projektu
    • Używanie menedżera pakietów Node
    • Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu
    • Kompilacja kodu TypeScriptu
      • Błędy generowane przez kompilator
      • Używanie trybu monitorowania i wykonywania skompilowanego kodu
        • Automatyczne wykonywanie kodu po kompilacji
        • Uruchamianie kompilatora za pomocą menedżera pakietów Node
    • Używanie funkcjonalności wersjonowania celu
      • Wybór plików biblioteki do kompilacji
    • Wybór formatu modułu
    • Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora
    • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu
    • Przygotowanie projektu
    • Debugowanie kodu TypeScriptu
      • Przygotowanie do debugowania
        • Dodawanie punktów przerwania
      • Używanie Visual Studio Code do debugowania
      • Używanie zintegrowanego debuggera Node.js
      • Używanie funkcji zdalnego debugowania w Node.js
    • Używanie lintera TypeScriptu
      • Wyłączanie reguł lintowania
    • Testy jednostkowe w TypeScripcie
      • Konfigurowanie frameworka testów
      • Tworzenie testów jednostkowych
      • Uruchamianie frameworka testów
    • Podsumowanie
  • Część II. Praca z językiem TypeScript
  • Rozdział 7. Typowanie statyczne
    • Przygotowanie projektu
    • Typy statyczne
      • Tworzenie typu statycznego za pomocą adnotacji typu
      • Używanie niejawnie zdefiniowanego typu statycznego
      • Używanie typu any
        • Używanie niejawnie zdefiniowanego typu any
        • Wyłączenie niejawnego używania typu any
    • Używanie unii typów
    • Używanie asercji typu
      • Asercja typu nieoczekiwanego
    • Używanie wartownika typu
      • Używanie typu never
    • Używanie typu unknown
    • Używanie typów null
      • Ograniczenie przypisywania wartości null
      • Usunięcie null z unii za pomocą asercji
      • Usuwanie wartości null z unii za pomocą wartownika typu
      • Używanie asercji ostatecznego przypisania
    • Podsumowanie
  • Rozdział 8. Używanie funkcji
    • Przygotowanie projektu
    • Definiowanie funkcji
      • Ponowne definiowanie funkcji
      • Parametry funkcji
        • Używanie parametrów opcjonalnych
        • Używanie parametru z wartością domyślną
        • Używanie parametru resztowego
        • Stosowanie adnotacji typu dla parametrów funkcji
        • Kontrolowanie wartości null parametru
      • Wynik działania funkcji
        • Wyłączenie niejawnego zwracania wartości przez funkcję
        • Używanie adnotacji typu dla wyniku działania funkcji
        • Definiowanie funkcji typu void
      • Przeciążanie typu funkcji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia
    • Przygotowanie projektu
    • Praca z tablicami
      • Używanie automatycznie ustalonego typu tablicy
      • Unikanie problemów z automatycznie ustalanym typem tablicy
      • Unikanie problemów z pustą tablicą
        • Problemy związane z tablicą typu never
    • Krotka
      • Przetwarzanie krotki
      • Używanie typów krotki
    • Wyliczenie
      • Sposób działania wyliczenia
        • Używanie wartości wyliczenia
      • Używanie wyliczenia w postaci ciągu tekstowego
      • Ograniczenia typu wyliczeniowego
        • Ograniczenia związane ze sprawdzaniem typu
        • Ograniczenia wartownika typu
        • Używanie wyliczenia w postaci stałej
    • Używanie typu literału wartości
      • Używanie w funkcji typu literałów wartości
      • Łączenie typów wartości w typie literałów wartości
      • Nadpisywanie za pomocą typu literałów wartości
    • Używanie aliasu typu
    • Podsumowanie
  • Rozdział 10. Praca z obiektami
    • Przygotowanie projektu
    • Praca z obiektami
      • Używanie adnotacji kształtu typu obiektu
      • Dopasowanie kształtu typu obiektu
        • Używanie właściwości opcjonalnych dla nieregularnych kształtów
        • Dołączanie metod w kształcie typu
        • Wymuszenie ścisłego sprawdzania metod
      • Używanie aliasu typu dla kształtu typu
      • Radzenie sobie z nadmiarem właściwości
      • Używanie unii kształtu typu
      • Typy właściwości unii
      • Używanie wartownika typu dla obiektu
        • Wartownik typu poprzez sprawdzanie właściwości
        • Wartownik typu z funkcją predykatu
    • Używanie złączenia typów
      • Używanie złączenia do korelacji danych
      • Łączenie złączeń
        • Złączanie właściwości tego samego typu
        • Złączanie właściwości różnych typów
        • Łączenie metod
    • Podsumowanie
  • Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami
    • Przygotowanie projektu
    • Używanie funkcji konstruktora
    • Używanie klas
      • Używanie słów kluczowych kontroli dostępu
      • Definiowanie właściwości tylko do odczytu
      • Upraszczanie klasy konstruktora
      • Używanie dziedziczenia klas
        • Automatyczne określanie typu podklasy
      • Używanie klasy abstrakcyjnej
        • Wartownik typu klasy abstrakcyjnej
    • Używanie interfejsu
      • Implementowanie wielu interfejsów
      • Rozszerzanie interfejsu
      • Definiowanie opcjonalnych właściwości i metod interfejsu
      • Definiowanie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
      • Wartownik typu interfejsu
    • Dynamiczne tworzenie właściwości
    • Podsumowanie
  • Rozdział 12. Używanie typów generycznych
    • Przygotowanie projektu
    • Zrozumienie problemu
      • Dodawanie obsługi innego typu
    • Tworzenie klasy generycznej
      • Argumenty typu generycznego
      • Używanie argumentów innego typu
      • Ograniczanie wartości typu generycznego
        • Ograniczanie typu generycznego za pomocą kształtu
      • Definiowanie parametrów wielu typów
        • Stosowanie parametru typu w metodzie
      • Pozostawienie kompilatorowi zadania ustalenia typu argumentu
      • Rozszerzanie klasy generycznej
        • Dodawanie funkcjonalności do istniejących parametrów typu
        • Ustawienie na stałe parametru typu generycznego
        • Ograniczanie parametru typu generycznego
      • Wartownik typu generycznego
      • Definiowanie metody statycznej w klasie generycznej
    • Definiowanie interfejsu generycznego
      • Rozszerzanie interfejsu generycznego
      • Implementacja interfejsu generycznego
        • Przekazywanie parametru typu generycznego
        • Ograniczenie lub określenie na stałe parametru typu generycznego
        • Tworzenie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
    • Podsumowanie
  • Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne
    • Przygotowanie projektu
    • Używanie kolekcji generycznych
    • Używanie iteratorów generycznych
      • Łączenie iteratora i obiektu możliwego do iteracji
      • Tworzenie klasy umożliwiającej iterację
    • Używanie typów indeksu
      • Używanie zapytania typu indeksu
      • Jawne dostarczanie parametrów typu generycznego dla typów indeksu
      • Używanie zindeksowanego operatora dostępu
      • Używanie typu indeksu dla klasy Collection
    • Używanie mapowania typu
      • Używanie parametru typu generycznego z typem mapowanym
      • Zmiana modyfikowalności i opcjonalności właściwości
      • Mapowanie określonych właściwości
      • Łączenie transformacji w pojedyncze mapowanie
      • Tworzenie typu z użyciem mapowania
    • Używanie typów warunkowych
      • Zagnieżdżanie typów warunkowych
      • Używanie typu warunkowego w klasie generycznej
      • Używanie typów warunkowych z uniami typów
        • Używanie wbudowanych dystrybucyjnych typów warunkowych
      • Używanie typów warunkowych podczas mapowania typów
      • Identyfikowanie właściwości określonego typu
      • Automatyczne ustalanie typów dodatkowych w warunkach
        • Ustalanie typu funkcji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 14. Praca z JavaScriptem
    • Przygotowanie projektu
      • Dodawanie kodu TypeScriptu do przykładowego projektu
    • Praca z JavaScriptem
      • Dołączanie kodu JavaScriptu w trakcie kompilacji
      • Sprawdzanie typu kodu JavaScriptu
    • Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu
      • Używanie komentarzy do opisywania typów
      • Używanie plików deklaracji typu
      • Opisywanie kodu JavaScriptu przygotowanego przez podmioty zewnętrzne
      • Używanie plików deklaracji pochodzących z projektu Definitely Typed
      • Używanie pakietów zawierających deklaracje typu
    • Generowanie plików deklaracji
    • Podsumowanie
  • Część III. Tworzenie aplikacji internetowych
  • Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część I
    • Przygotowanie projektu
    • Przygotowanie zestawu narzędzi
    • Dodawanie obsługi paczek
    • Dodawanie programistycznego serwera WWW
    • Utworzenie modelu danych
      • Utworzenie źródła danych
    • Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM
      • Dodawanie obsługi stylów Bootstrap CSS
    • Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a
      • Sposób działania JSX
      • Konfigurowanie kompilatora TypeScriptu i procedury wczytującej pakiet webpack
      • Tworzenie funkcji fabryki
      • Używanie klasy JSX
      • Importowanie funkcji fabryki w klasie JSX
    • Dodawanie funkcjonalności do aplikacji
      • Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
      • Wyświetlanie treści i obsługa uaktualnień
    • Podsumowanie
  • Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część II
    • Przygotowanie projektu
    • Dodawanie usługi sieciowej
      • Wykorzystanie źródła danych w aplikacji
    • Używanie dekoratorów
      • Używanie metadanych dekoratora
    • Dokończenie aplikacji
      • Dodawanie klasy Header
      • Dodawanie klasy obsługującej szczegóły zamówienia
      • Dodawanie klasy obsługującej potwierdzenie zamówienia
      • Zakończenie pracy nad aplikacją
    • Wdrażanie aplikacji
      • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
      • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
      • Utworzenie serwera
      • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
      • Kompilacja aplikacji
      • Testowanie gotowej aplikacji
    • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
      • Instalowanie Dockera
      • Przygotowanie aplikacji
      • Tworzenie kontenera Dockera
      • Uruchamianie aplikacji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część I
    • Przygotowanie projektu
      • Konfigurowanie usługi sieciowej
      • Konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS
      • Uruchomienie przykładowej aplikacji
    • Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular
      • Rola TypeScriptu w łańcuchu narzędzi Angulara
      • Poznajemy dwa kompilatory Angulara
    • Utworzenie modelu danych
      • Utworzenie źródła danych
      • Utworzenie implementacji klasy źródła danych
      • Konfigurowanie źródła danych
    • Wyświetlenie filtrowanej listy produktów
      • Wyświetlanie przycisków kategorii
      • Utworzenie nagłówka
      • Połączenie komponentów produktu, kategorii i nagłówka
    • Konfigurowanie aplikacji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część II
    • Przygotowanie projektu
    • Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
      • Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
      • Tworzenie konfiguracji routingu
    • Wdrażanie aplikacji
      • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
      • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
      • Utworzenie serwera
      • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
      • Kompilacja aplikacji
      • Testowanie gotowej aplikacji
    • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
      • Przygotowanie aplikacji
      • Tworzenie kontenera Dockera
      • Uruchamianie aplikacji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React część I
    • Przygotowanie projektu
      • Konfigurowanie usługi sieciowej
      • Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
      • Uruchamianie przykładowej aplikacji
    • TypeScript i programowanie React
    • Definiowanie typów encji
    • Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
      • Używanie zaczepów i komponentów funkcyjnych
      • Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
      • Przygotowanie i przetestowanie komponentów
    • Utworzenie magazynu danych
      • Utworzenie klasy żądania HTTP
      • Połączenie komponentów z magazynem danych
    • Podsumowanie
  • Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React część II
    • Przygotowanie projektu
    • Konfigurowanie routingu URL
    • Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
      • Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
      • Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
      • Dokończenie konfiguracji routingu
    • Wdrażanie aplikacji
      • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
      • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
      • Utworzenie serwera
      • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
      • Kompilacja aplikacji
      • Testowanie gotowej aplikacji
    • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
      • Przygotowanie aplikacji
      • Tworzenie kontenera Dockera
      • Uruchamianie aplikacji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część I
    • Przygotowanie projektu
      • Konfigurowanie usługi sieciowej
      • Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
      • Uruchamianie przykładowej aplikacji
    • TypeScript i programowanie w Vue.js
      • Zestaw narzędzi TypeScriptu podczas programowania z użyciem frameworka Vue.js
    • Utworzenie klas encji
    • Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
      • Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
      • Tworzenie i testowanie komponentów
    • Utworzenie magazynu danych
      • Utworzenie dekoratorów magazynu danych
      • Połączenie komponentów z magazynem danych
    • Dodawanie obsługi usługi sieciowej
    • Podsumowanie
  • Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część II
    • Przygotowanie projektu
    • Konfigurowanie routingu URL
    • Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
      • Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
      • Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
      • Dokończenie konfiguracji routingu
    • Wdrażanie aplikacji
      • Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
      • Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
      • Utworzenie serwera
      • Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
      • Kompilacja aplikacji
      • Testowanie gotowej aplikacji
    • Umieszczanie aplikacji w kontenerze
      • Przygotowanie aplikacji
      • Tworzenie kontenera Dockera
      • Uruchamianie aplikacji
  • Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
    Krótka historia przestrzeni teatralnych
    Krótka historia przestrzeni teatralnych
    David Wiles
    PWN
    Technik logistyk Laboratorium logistyczno-spedycyjne
    Technik logistyk Laboratorium logistyczno-spedycyjne
    Radosław Kacperczyk
    Difin
    Business English Jak pisać skutecznie po angielsku Stań się mistrzem komunikacji biznesowej
    Business English Jak pisać skutecznie po angielsku Stań się mistrzem komunikacji biznesowej
    Fiona Talbot
    Poltext
    Mięśnie brzucha Atlas ćwiczeń
    Mięśnie brzucha Atlas ćwiczeń
    Delavier Frederic, Gundill Michael
    PZWL
    Dziękuję za świńskie oczy Jak krzywdzimy zwierzęta
    Dziękuję za świńskie oczy Jak krzywdzimy zwierzęta
    Dariusz Gzyra
    Wydawnictwo Krytyki Politycznej
    Interdyscyplinarność nauk o bezpieczeństwie Paradygmat, wiedza, demarkacja
    Interdyscyplinarność nauk o bezpieczeństwie Paradygmat, wiedza, demarkacja
    Konrad Raczkowski
    Difin
     Koszyk
    1 x Biblia w malarstwie
    129.00zł
    Wydawnictwo
    Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

    Wydawnictwo Helion
     Kategoria:
     Matematyka
    Jeszcze dziwniejsza matematyka. Na granicy poznania

    Jeszcze dziwniejsza matematyka. Na granicy poznania

    44.90zł
    33.68zł
    Informacje
    Regulamin sklepu.
    Koszty wysyłki.
    Polityka prywatności.
    Jak kupować?
    Napisz do Nas.
     Wydawnictwa
     Polecamy
    Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
    Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
    Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
    3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
    Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
    Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
    Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
    Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
    OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION